اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج سازندگی

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج سازندگی
سردار حسین معروفی با اشاره به هفته بسیج سازندگی گفت: امروز توزیع 20 هزار بسته کمک معیشتی در سراسر استان انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در رزمایش کمک مؤمنانه در محل حسینیه ثارالله استان کرمان که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شده بود، گفت: خدا را شاکریم در نظام ولایی تحت امر امام و حجت خدا، خدا توفیق داد که بتوانیم فرمان امام خود را عملیاتی کنیم و نگاه امام خود را جامعه عمل بپوشانیم و چیزی که ایشان فرمان دادند در نیمه ماه شعبان دو سال پیش،  اثرات آن در جامعه اسلامی و استان کرمان به زیبایی مشاهده می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این اقدام یک برانگیختگی زیبایی در نهادها، مردم، خیرین، واقفین و در بین سپاه و بسیج به وجود آورد که دستگیر مردم عزیز شد و این کار خدا پسندانه و بدون منت انفاقی است که باید ادامه پیدا کند و همچنین مقام معظم رهبری چند ماه گذشته نیز به فرمانده کل سپاه ابلاغ کردند که این کار ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه امروز توزیع 20 هزار بسته کمک معیشتی در سراسر استان انجام می شود، عنوان کرد: این بسته ها به افرادی داده می شود که جز 62 هزار خانوار شناسایی شده هستند اما در دوره قبل به آنها بسته کمک معیشتی داده نشده است.

این مقام مسئول افزود: بسته های کمک معیشتی شامل ده کیلو برنج، دو عدد مرغ منجمد، یک بسته شکر، یک عدد روغن مایع است که ارزش ریالی هر بسته تقریبا 500 هزار تومان و در مجموع ارزش بیست هزار بسته، ده میلیارد تومان است که این بسته های تأمین شده از سپاه و بسیج مرکز است.

سردار معروفی با بیان اینکه مرحله سوم توزیع امسال بسته های کمک معیشتی در تاریخ 14 و 15 خرداد ماه انجام می شود، ابراز کرد: وضعیت کرونا بهتر شده است اما این حرکت را ادامه می دهیم؛ چرا که عقب افتادگی در حوزه معیشت و اقتصاد داریم و دولت نیز به منظور مهار گرانی و ساماندهی وضعیت، یارانه ای را به حساب مردم واریز کرده و این اقدام موجب امید در جامعه شده است؛ اما ما با شناختی که از استان و به طور خاص جنوب و شرق استان داریم، نیازمند این هستیم که این حرکت را با سرعت جلو ببریم تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: مردم مطمئن باشند که این کار ادامه خواهد داشت تا آنجایی که توان داشته باشیم و اقدامات ما در زمینه تهیه و توزیع جهیزیه جدی است و در این راستا در حال آماده سازی اطلس هستیم.

وی خاطر نشان کرد: توزیع بسته های کمک معیشتی برای برخی از اقشار خاص همچون بیماری های خاص، نیروهای تحت امر بهزیستی و برخی دیگر گروه ها که نام و عنوان آنها را بیان نمی کنیم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه