اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

۵۰۰ هزار فرصت شغلی به سیستم اجرایی کشور ابلاغ شده است

۵۰۰ هزار فرصت شغلی به سیستم اجرایی کشور ابلاغ شده است
آسوده گفت: برای سال جاری ۵۰۰ هزار فرصت شغلی به تمام سیستم اجرایی کشور ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خیران و نیکوکاران خراسان جنوبی، اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد حاکمیتی است که برای ترویج کمک و احسان نقش آفرینی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: کمیته امداد منظومه توانمندسازی دارد که یکی از حوزه های توانمندسازی آن حوزه اجتماعی است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان این‌که از مسئولان و دولت انتظار کمک بیشتری است، بیان کرد: دولت آیت الله رئیسی دولت مردمی است و توجه این دولت به مردم نسبت به دولتهای قبل کم نظیر است.

,

آسوده عنوان کرد: برای سال جاری ۵۰۰ هزار فرصت شغلی به تمام سیستم اجرایی کشور ابلاغ شده است.

,

وی اظهار کرد: راهبرد دیگر کمیته امداد توانمندسازی است و راهبرد بعدی مردمی سازی خیر و احسان به گونه سازماندهی شده در کنار توانمندسازی است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در کشور بیش از ۹ هزار مرکز نیکوکاری داریم که با محوریت مساجد و با رویکرد دینی و اعتقادی فعال است.

,

آسوده با بیان اینکه برای سال جاری برنامه ای در خصوص افزایش کمی مراکز نیکوکاری نداریم، افزود: برای کیفی سازی مراکز نیکوکاری عزم جدی داریم.

,

وی با بیان این‌که برنامه امداد توجه به مراکز نیکوکاری است، اظهار کرد: پیگیر راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی با شناسایی خیرین تخصصی هستیم.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: امداد در کشور به بیش از دو میلیون و ۲۵۰ خانوار خدمت رسانی دارد.

,

آسوده با بیان اینکه معتقد به جلوگیری از موازی کاری هستیم، خاطرنشان کرد: هیچ گونه مداخله ای در کار مراکز نیکوکاری نداریم بلکه هدف ما صیانت از مراکز نیکوکار است.

,

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری نباید مراکز توزیع اقلام کمک معیشت باشد بلکه باید به سمت توانمند سازی مددجویان پیش برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه