اخبار داغ

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس:

آقازاده‌ها در دولت قبل سالانه ۲۰ میلیارد دلار ارز از کشور خارج می‌کردند

آقازاده‌ها در دولت قبل سالانه ۲۰ میلیارد دلار ارز از کشور خارج می‌کردند
حجت‌الاسلام حسن نوروزی گفت: در دولت روحانی نوچشمی‌ها و آقازاده‌ها سالانه ۲۰ میلیارد دلار ارز از کشور به بهانه وارد کردن نهاده‌های دامی خارج می‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت اعلام کرد که قیمت نهایی اقلام در جلسه ستاد تنظیم بازار نهایی و به اتحادیه‌ها و اصناف اعلام می‌شود.

بعد از این موضوع، رسانه‌های معاند و خارجی با دروغ‌پراکنی سعی کردند علاوه بر التهاب در بازار بر جامعه نیز اثرات مخرب داشته باشند و امنیت روانی جامعه را تخریب کنند.

رسانه‌های معاند و ضدانقلاب از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به این ترتیب مردم را در نگرانی و اضطراب از قیمت کالاهای اساسی قرار دهند، فارغ از اینکه این تیرهای زهرآلود شیطان راه به جایی نمی‌برد.

از سوی دیگر دولت مردمی سیزدهم که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و هنوز به یک‌سالگی نرسیده، تحت اتهامات و تخریب دشمنان خارجی و دشمنان داخلی (آگاهانه یا ناآگاهانه) است، در حالی که منتقدانی که بی‌محابان به دولت مردمی سیزدهم می‌تازند ظاهراً هنوز باور نکرده‌اند که گرانی چند قلم کالا نتیجه سیاست‌های غلط و نادرست اقتصادی دولت روحانی است.

بنابراین دولت حجت‌الاسلام رئیسی برای کاهش تبعات سیاست‌های خسارت‌بار دولت روحانی برخلاف دولت به ظاهر «تدبیر و امید» که با تخصیص ارز ترجیحی رانت و فساد را بیشتر کرد، دنبال کاهش فشار به معیشت مردم است و در این زمینه بسته‌های معیشتی را نیز در نظر گرفت.

همچنین برخی دشمنان داخلی و خارجی با سوء استفاده از اصلاح ارز ترجیحی و گرانی برخی اقلام (که دولت با اختصاص یارانه مورد نیاز در پی جبران این گرانی‌هاست) در پی عقده‌گشایی با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و منتظر کوچک‌ترین تلنگرند تا به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند.

خبرنگار اقتصادی «تهران‌نیوز» برای بررسی این موضوع گفت‌وگویی را با حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ترتیب داده است.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران‌نیوز اظهار کرد: در دولت روحانی نوچشمی‌ها و آقازاده‌ها سالیانه ۲۰ میلیارد دلار ارز از کشور خارج می‌کردند، به بهانه اینکه قصد وارد کردن نهاده‌های دامی را دارند.

وی اضافه کرد: این آقازاده‌ها و نورچشمی‌ها با خارج کردن ارز گوشت را ۳۰ هزار تومانی می‌خریدند و به قیمت ۶۰ هزار تومان وارد می‌کردند، بنابراین سودجویان کالاهای وارداتی به به چندین برابر به بازار می‌فروختند، به طوری که بازار را تحت کنترل خود داشتند.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حال جراحی بزرگ اقتصادی است تا دست رانت‌خواران و سودجویان را قطع کند، یادآور شد: دولت سیزدهم قصد دارد یارانه را به دست مردم بدهد و با این شرایط دولت می‌تواند جلوی رانت و سودجویی را بگیرد.

نوروزی با بیان اینکه عده‌ای دایه مهربان‌تر از مادر نباشند و اجازه دهند دولت کار خود را انجام دهد، تصریح کرد: قطعاً دولت با سیاست‌هایی که در حوزه اقتصادی اتخاذ کرده، دنبال رفاه مردم است و به چیزی جز این موضوع نمی‌اندیشد و در مسیری که حرکت می‌کند آگاهانه پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه دولت در حال مبارزه با باندهای کلان مفاسد اقتصادی است، ادامه داد: ممکن است در آینده تکانه‌های گرانی وجود داشته باشد، اما قطعاً به تدریج وضعیت اقتصادی به ثبات می‌رسد و با بحرانی که دولت یازدهم و دوازدهم در کشور ایجاد کرده، دولت برای اصلاح این امور به زمان احتیاج دارد.

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افراد و گروه‌هایی که در حال سنگ‌اندازی جلوی دولت هستند مغرضان و باندهای فساد اقتصادی‌اند که به سود خود می‌اندیشند و دوست ندارند دولت مردمی سیزدهم وضعیت معیشتی مردم را سر و سامان بدهد.

نوروزی با بیان اینکه به آینده اقتصادی کشور با دولت فعلی بسیار امیدوارم، متذکر شد: جراحی اقتصادی دولت سیزدهم اقتصادی کشور را به ثبات و آرامش هدایت می‌کند و قطعاً مردم به رفاه می‌رسند و از سوی دیگر باندهای فساد تحت کنترل درآیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شبکه خبری تهران‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه