اخبار داغ

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان کرمان خبر داد؛

اعزام ۱۰ کاروان از استان کرمان به حج تمتع

اعزام ۱۰ کاروان از استان کرمان به حج تمتع
محمود عرب نژاد گفت: امسال به استان کرمان ده کاروان تعلق گرفته است که دو کاروان مربوط به کرمان، دو کاروان رفسنجان، دو کاروان زرند، یک کاروان سیرجان، یک کاروان شهربابک، یک کاروان انار و یک کاروان شهرستان های جنوبی و بم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عرب نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه امسال عربستان سهمیه کشورهای اسلامی را به واسطه بیماری کرونا کم کرده است، گفت:  تعداد زائرانی که در سال 1399 ثبت نام کرده اند، تقریبا 45 درصد از سهمیه کشور را کسب کرده و می توانند اعزام شوند.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه عربستان اعلام کرده است که افراد بالای 65 سال نمی توانند اعزام شوند، ادامه داد: زائران زیر 65 سال که واجد الشرایط هستند بر اساس سهمیه ای که به جمهوری اسلامی داده شده است و اولین فیش پرداختی آنها مربوط تا تاریخ 22/3/1386 است می توانند برای ثبت نام به دفاتر زیارتی مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: زائران باید دو دُز واکسن خود را از نوع سینوفارم و آسترازنکا تزریق کرده باشند، چرا که این دو نوع واکسن مورد تأیید وزارت بهداشت عربستان است.

عرب نژاد بیان کرد: امسال به استان کرمان ده کاروان تعلق گرفته است که دو کاروان مربوط به کرمان، دو کاروان رفسنجان، دو کاروان زرند، یک کاروان سیرجان، یک کاروان شهربابک، یک کاروان انار و یک کاروان شهرستان های جنوبی و بم است.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه ثبت نام ها آغاز شده است و زائران برای انجام ثبت نام می توانند حضوری و اینترنتی امور خود را انجام دهند، خاطر نشان کرد: اولین پرواز جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 23 خرداد ماه انجام می شود و آخرین کاروان نیز هفتم مرداد ماه به کشور باز می گردند و هنوز اطلاع دقیقی از پروازهای استان کرمان مشخص نشده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه