اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان فراهان:

۵۵ درصد از جمعیت فراهان سه دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند/برگزاری برنامه های متنوع هفته سلامت در فراهان

۵۵ درصد از جمعیت فراهان سه دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند/برگزاری برنامه های متنوع هفته سلامت در فراهان
رئیس شبکه بهداشت و درمان فراهان گفت: در سطح شهرستان فراهان با هماهنگی با سازمان های مرتبط در امر سلامت از جمله آموزش و پرورش، محیط زیست، شهرداری، ائمه جمعه و غیره برنامه های متنوعی در حال اجرا می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حجتی، رئیس شبکه بهداشت و درمان فراهان در گفتگو فراهان خبر ضمن گرامیداشت هفته سلامت و اشاره به شعار «سلامت ما سلامت سیاره ما» گفت: در سطح شهرستان فراهان با هماهنگی با سازمان های مرتبط در امر سلامت از جمله آموزش و پرورش، محیط زیست، شهرداری، ائمه جمعه و غیره برنامه های متنوعی در حال اجرا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: در برنامه هفته سلامت، هر روز تحت یک عنوان نام گذاری شده که تمام سعی مان این است که آن عنوان در روز مربوطه اجرا و در خدمت مردم و مسئولین ذیربط باشیم و ضمن تقدیر و تشکر از همکاران حوزه سلامت، در حد توان اطلاعات و آموزش های لازم به مردم داده شود.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان فراهان در ادامه از کاهش موارد بستری و سرپایی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم که با رعایت حداکثری نکات بهداشتی و واکسیناسیون حداکثری، شاهد ادامه‌دار بودن این شرایط و ریشه کنی ویروس منحوس باشیم.

,

حجتی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۶ درصد از جمعیت بالای ۵سال شهرستان فراهان دُز اول، بیش از ۹۴ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال واکسن دُز دوم و بیش از ۵۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸سال نوبت سوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه