اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جواد الائمه (ع):

سهم خراسان شمالی در کنگره ملی شهدای طلاب و روحانی کشور، ۷۲ شهید است

سهم خراسان شمالی در کنگره ملی شهدای طلاب و روحانی کشور، ۷۲ شهید است
حجت الاسلام حسین زحمتکش با اشاره به اینکه سهم خراسان شمالی در کنگره ۴ هزار شهید طلبه و روحانی کشور، ۷۲ شهید طلبه و روحانی است، گفت: استان خراسان شمالی به نسبت جمعیتی که داشته، قطعا این آمار قابل توجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: کنگره 4000 شهید طلبه وروحانی کشور در آستانه شهادت امام جمعفر صادق در مصلای قدس شهر قم اجرایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه سهم خراسان شمالی 72 شهید طلبه و روحانی است، ادامه داد: استان خراسان شمالی به نسبت جمعیتی که داشته، این آمار قطعا قابل توجه است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی اضافه کرد: این کنگره با هدف شناساندن خدمات شایان و ایثارگری‌های شهدای روحانی و با شعار « تعهد سرخ از حجره تا سنگر» برگزار می‌شود.

,

حجت الاسلام زحمتکش یادآور شد: از اهداف مهم این کنگره علاوه بر تجلیل از مقام شامخ شهدای روحانی، تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد و شهادت، تبیین و ترویج نقش پیشتازی شهدای روحانی در عرصه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و پس ازآن در معرفی فتنه‌ها و چالش‌ها است.

,

وی ادامه داد: یکی از رسالت ها و ماموریت هایی که وجود دارد این است که در عرصه شهید و شهادت و ارزش های دینی که سرلوحه مردم در تمام عرصه ها بوده، این رویدادهای بزرگ فرهنگی ترویج پیدا کنند.

,

این مقام مسئول گفت: نکته قابل توجه این است که انقلاب اسلامی بستری برای تحقق حاکمیت و نظام الهی با محوریت مساجد فراهم کرد و تا زمانی که مساجد حفظ نشوند، قطعا نمی توان در راستای محلات اسلامی گام مثبتی برداشت، براین اساس با فعال سازی مساجد و ایجاد یک انسجام و ماموریت های هم راستا در این مسیر می توان قدم برداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه