اخبار داغ

نماینده شورای شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد:

اراضی پشت راه آهن یزد بالاخره کاربری پیدا کرد/ ایجاد فضای سبز برای اهالی قاسم آباد

اراضی پشت راه آهن یزد بالاخره کاربری پیدا کرد/ ایجاد فضای سبز برای اهالی قاسم آباد
نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری گفت: در اراضی موجود واقع در پشت راه آهن یزد، فضای سبز مناسب برای اهالی قاسم آباد ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی نیکونژاد عضو شورای شهر یزد و نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اراضی موجود در پشت راه اهن یزد اظهار کرد:  در طول  سلسله نشستهایی که با حضور استاندار یزد، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران محترم کل راه آهن، ثبت و مسکن به صورت مجزا و ترکیبی انجام گرفت مقرر شد که اراضی مجاور راه آهن یزد با کاربری فضای سبز که به صورت غیر قانونی در تصرف راه آهن یزد است برای احداث بوستان و فضای سبز به شهرداری واگذار شود  تا در اسرع وقت به فضای سبز مناسب تبدیل و در اختیار مردم و اهالی محترم منطقه قرار گیرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: تاکنون سندی برای این اراضی که حدود 60 هزار متر مربع است صادر نشده و مدت مدیدی است که بدون استفاده و بلاتکلیف مانده است.

,

وی تصریح کرد: ساکنان محله قاسم آباد از گذشته  در این اراضی به کشاورزی مشغول بوده اند، لذا باید اراضی به اهالی محله بازگردد

,

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد:  به دلیل فقر فضای سبز این منطقه و جمعیت بالغ بر 10 هزار نفر از اهالی ساکن در این محله که کمترین امکانات رفاهی را در اختیار دارند و در خانه های کوچک و بدون فضای سبز مطلوب سکونت دارند، تعلق گیرد و شهرداری نیز در اسرع وقت اقدام به تملک این اراضی  و تبدیل به فضای سبز مناسب نماید.

,

نیکونژاد ابراز کرد: این زمینها که در جلوی فنسهای راه آهن واقع شده پس از نصب دیوارهای بتنی پیشرفت کرده و حدود 60 هزار متر مربع از این اراضی در تصرف راه آهن قرار گرفته است.

,

نیکونژاد تاکید کرد لازم به ذکر است در پشت این دیوارها  زمینهای درختکاری شده وجود دارد که شنیده شده راه آهن در صدد احداث آپارتمان مسکونی برای پرسنل و کارکنان خود می باشد و با توجه به کم عرض بودن خیابان طلوع و عدم پیش بینی لازم برای تعریض این خیابان از یک سو  از کاربری این زمین که فضای سبز است از سوی دیگر، امکان اجرای پروژه راه اهن مقدور نمی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه