اخبار داغ

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

۳۰۰ اکیپ بازرسی بر بازار آذربایجان غربی نظارت می‌کنند

۳۰۰  اکیپ بازرسی بر بازار آذربایجان غربی نظارت می‌کنند
معاون جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: برای افزایش بازرسی‌ها و ممانعت از افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی، ۳۰۰ اکیپ بازرسی بر بازار و عرضه کالاها در این استان نظارت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، بهروز رحیمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: این اکیپ‌ها متشکل از نیروهای بازرسی جهاد کشاورزی، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و نیروهای نظامی (بسیج) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: گشت‌های بازرسی از فردا پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت با جدیت و دقت بالا بر روند توزیع کالا در بازار استان نظارت کرده و با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

,

رحیمی اضافه کرد: در شرایطی که دولت با هدف تقسیم عادلانه یارانه به مردم همه تلاش خود را بکار گرفته نباید اجازه دهیم برخی با سواستفاده، این اقدام درست و اساسی دولت را زیر سوال برده و کام مردم را تلخ کنند.

,

وی ادامه داد: مردم همه باید متولیان امور را در اجرای درست و مناسب طرح یاری کرده و از احتکار خانگی برخی کالاهای اساسی خودداری کنند و مطمئن باشند دولت با همه توان اقلام اساسی مورد نیاز مردم را تامین خواهد کرد.

,

رحیمی تاکید کرد: تاکنون به غیر از روغن خوراکی، هیچ مشکلی در خصوص کمبود کالاهای اساسی از جمله برنج، ماکارونی، مرغ و تخم مرغ در سطح استان وجود ندارد.

,

وی در خصوص ایجاد صف مقابل برخی نانوایی‌های سطح استان گفت: مهمترین دلیل این کار افزایش تقاضای خرید بیش از نیاز مصرف است که مردم با احتمال گران شدن نان، اقدام به خرید بیشتر می‌کنند.

,

معاون جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی افزود: سهمیه آرد نانوایی‌های استان و قیمت آن هیچ تغییری نکرده است لذا از عموم مردم تقاضا داریم که براساس نیاز و میزان مصرف، خریداری کنند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه