اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد قم:

کمیته امداد توجه ویژه ای در امر اشتغال زایی دارد/ اعتبار سال جاری کمیته امداد ۴۰۰میلیارد تومان است

کمیته امداد توجه ویژه ای در امر اشتغال زایی دارد/ اعتبار سال جاری کمیته امداد ۴۰۰میلیارد تومان است
مسعودیان راد بااشاره به اینکه اعتبار سال جاری کمیته امداد ۴۰۰میلیارد تومان است، گفت: کمیته امداد توجه ویژه ای در امر اشتغال زایی دارد و برای امسال برنامه ریزی ایجاد بیش از ۶هزار فرصت شغلی تدارک دیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به موضوع اشتغال و کارآفرینی به توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و اظهار داشت: موفقیت امروز کمیته امداد استان در امر اشتغال زایی را مدیون برنامه ریزی های دقیق و پشتکار هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: 40درصد اشتغال زایی کشور در سال گذشته مربوط به کمیته امداد می باشد و امسال هم در تلاش هستیم 50درصد اشتغال زایی ها در کشور توسط کمیته امداد انجام شود.

,

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به اینکه 105درصد برنامه های سال گذشته محقق شده است، گفت:  79درصد اعتبارات سال گذشته جذب شده است و مابقی هم در این ماه ها جذب می شود.

,

وی اضافه کرد: در سال گذشته 2060طرح اشتغال زایی داشتیم که 4700فرصت شغلی ایجاد شد و حدود 500 مورد هم به کاریابی معرفی شده است.

,

مسعودیان راد با اشاره به اینکه امسال توجه ویژه ای بر روی اشتغال زایی داریم، خاطرنشان کرد: برای استان برنامه ها واقدامات بسیاری برنامه ریزی شده است که فراتر از برنامه های مرکز است.

,

وی عنوان کرد: برای سال جدید ایجاد 6100 فرصت شغلی از سوی مرکز در نظر گرفته شده است ولی مطالبه ما بیش از 7هزار فرصت شغلی است.

,

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به اینکه سال گذشته 170میلیارد تومان اعتبار داشتیم ، بیان کرد: امسال بالغ بر 400میلیاردتومان اعتبار داریم که برای این اعتبار برنامه های خوبی طراحی شده است.

,

وی تاکید کرد: برای امسال ایجاد مشاغل دانش بنیان طراحی شده است. برای تحقق این مسئله از سال قبل با دانشگاه ها و پارک علم و فناوری جلسات متعددی برگزار کرده ایم.

,

مسعودیان راد با اشاره به برگزاری رویدادهای دانش بنیان در سال جاری ، افزود: با برگزاری رویدادهای دانش بنیان در استان از ایده ها و کارآفرین ها حمایت های ویژه ای خواهد شد. ما در کمیته امداد کارآفرینانی ملی بلکه جهانی داریم.

,

وی ابراز داشت: یکی از برنامه های دیگر در سال جاری ایجاد و ساماندهی مشاغل فرهنگی در استان است که برای این مسئله 200رشته شغلی احصا شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به اشتغال روستایی ، تصریح کرد: توسعه روستایی یکی از مسائل بسیار مهم در جامعه امروز می باشد. بسیاری از اتفاقات و مشکلات در سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه شهر ایجاد می شود که برای جلوگیری از این مسئله باید زندگی در روستا ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

,

وی افزود: یکی از برنامه های دیگر ایجاد اشتغال با منابع خیرین است. همچنین 35درصد از منابع اعتباری را بانوان جذب کرده اند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه