اخبار داغ

گزارشی از بازار؛

وقتی کالاها در البرز به جای قفسه سر از انبارهای محتکران در می‌آورند/ کمبود نداریم؛ حذف التهاب بازار در گرو برخورد با دلالان

وقتی کالاها در البرز به جای قفسه سر از انبارهای محتکران در می‌آورند/ کمبود نداریم؛ حذف التهاب بازار در گرو برخورد با دلالان
این روزها برخی کالاها به جای قفسه سر از انبار فروشگاه ها در می آورند و واسطه های بین کارخانه و فروشگاه هم در نابسامانی بازار نقش دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها ردپای سودجویی در نحوه توزیع کالا دیده می شود، موضوعی که مستقیما با معیشت مردم سر و کار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
برخی کالاها به جای قفسه سر از انبار فروشگاه ها در می آورند و برخی واسطه های بین کارخانه و فروشگاه هم بدون شک در نابسامانی بازار نقش دارند.
,
 
,
داغ شدن اخبار گرانی و کمبود عامدانه برخی کالاها روند عادی توزیع کالاهای اساسی با مشکل مواجه کرده است و مردم را هم به دردسر انداخت.
,
 
,
, ,
 
,
خرید احساسی و بیش از نیاز موجب خالی شدن قفسه های برخی فروشگاه ها و البته سودجویان بازار شده است، مسئله ای که نیاز به مدیریت دارد.
,
 
,
روز گذشته بود که ۵۰ تن روغن خوراکی، ۵۰ تن برنج و ۶۰ تن ماکارونی تقلبی با همت یکی از نواحی سپاه کرج در یک رصد اطلاعاتی کشف و ضبط شد. 
,
 
,
برای کوتاه کردن دست سودجویان و حذف التهاب بازار تیم های مختلف بازرسی در استان البرز دست به کار شده اند تا آرامش به جامعه بازگردد.
,
 
,
رامین ربیعی رئیس سازمان صمت البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ۱۰۰ اکیپ بازرسی را در سطح استتان روانه بازار کرده ایم که قاضی و شعب سیار دارند.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: مردم بدانند که دولت از آنها حمایت خواهد کرد، نظارت ها وجود دارد و در این شرایط سودجویی دلالان آنها را تنها نخواهد گذاشت.
,
 
,
و اما در بازرسی ها هم فروشگاه ها و هم کارخانه ها و انبار کالاهای اساسی با دقت بررسی می شوند تا با رعایت قانون، بازار کالا تنظیم و متعادل شود.
,
 
,
کوروش مرادی معاون بازرسی صمت البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ با کشف کالاها  در انبار کمبود آنها در بازار در حال رفع شدن است.
,
 
,
وی ادامه داد: به تیم های بازرسی سفارشات انجام شده تا با هر تخلفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت کالا و امتناع از عرضه در فروشگاه ها برخورد کنند.
,
 
,
, ,
 
,
سعید نورالهی معاون تعزیرات حکومتی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ وضع توزیع روغن و ماکارونی در فروشگاه ها  بهتر از روزهای گذشته است.
,
 
,
وی ادامه داد: البته برخی فروشگاه ها همچنان در توزیع کالا مشکلاتی ایجاد کرده اند اما بدون شک روغن و ماکارونی طی روزهای آینده شارژ می شود.
,
 
,
و اما برررسی ها نشان می دهد که مشکلی در راستای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد به شرطی که مصرف کنندگان هم به اندازه نیاز خرید کنند.
,
 
,
باید با سودجویان بازار برخورد جدی شود و اگر مردم شاهد گرانفروشی یا احتکار بودند می توانند با سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ تماس برقرار کنند. 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه