اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد:

۲۱ هزار یزدی بدون حضور، بیمه سلامت رایگان شدند/ ۶ هزار فاقد بیمه استان باید حق سرانه کم بپردازند

۲۱ هزار یزدی بدون حضور، بیمه سلامت رایگان شدند/ ۶ هزار فاقد بیمه استان باید حق سرانه کم بپردازند
دریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با بیان اینکه ۲۱ هزار یزدی بدون حضور، بیمه سلامت رایگان شدند، گفت: ۶ هزار فاقد بیمه استان باید حق سرانه کم بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دریجانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه ۲۱ هزار نفر در استان یزد بیمه رایگان سلامت شده‌اند، گفت: این افراد در دهک‌های یک تا سه قرار داشتند که بدون حضورشان در مراکز درمانی نسبت به راه‌اندازی بیمه درمانی آن‌ها اقدام شد و می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد اضافه کرد: این افراد در مراکز دولتی، دانشگاهی و از طریق پزشک خانواده می‌توانند از مزایایی آن بهره‌مند شوند.

,

وی عنوان کرد: در مرحله دوم اسامی لیست بندی خواهند شد و از طریق پزشک خانواده با این افراد تماس گرفته می‌شود تا با حضور در این مرکز نسبت به تشکیل پرونده سلامت خود اقدام کنند و تاکنون ۴۰ هزار نفر در استان یزد پرونده‌هایشان تشکیل شده و به مرور افراد باقی مانده نیز تکمیل خواهد شد.

,

دریجانی با بیان اینکه ۶ هزار نفر در استان یزد همچنان فاقد بیمه هستند، اظهار داشت: این افراد باید به مراکز درمانی حضور پیدا کنند و با پرداخت حق سرانه که زیاد هم نیست، نسبت به راه‌اندازی بیمه سلامت خود و خانواده اقدامات لازم را انجام دهند.

,

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد در پایان با اشاره به اینکه افرادی که بیمه شده‌اند نسبت به تکمیل پرونده الکترونیک خود اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: از کسانی که بیمه درمان ندارند درخواست می‌شود در ادارات بیمه شهرستان‌ها و مرکز استان و پیشخوان‌های منتخب حضور پیدا کنند و با پرداخت حق سرانه نسبت به تکمیل پرونده بیمه سلامت خود اقدام کنند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه