اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

کمک ۱۷۷ میلیارد تومانی سپاه به آسیب دیدگان کرونا در البرز/ ۳۹۰ پروژه توسط جهادگران در مناطق محروم اجرا شد

کمک ۱۷۷ میلیارد تومانی سپاه به آسیب دیدگان کرونا در البرز/ ۳۹۰ پروژه توسط جهادگران در مناطق محروم اجرا شد
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: گروه های جهادی در عرصه های مختلفی چون محرومیت زدایی، فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی و پزشکی پای در رکاب خدمت به مردم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز ظهر امروز در همایش جهادگران فاطمی که با حضور سردار فدوی در کرج برگزار شد، گفت: استان پهناور و دریادل البرز بیش از یک هزار و ۳۳۰ گروه جهادی فعال در حوزه بسیج دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار حیدرنیا افزود: گروه های جهادی در عرصه های مختلفی چون محرومیت زدایی، اجتماعی، فرهنگی، کاهش آسیب ها و پزشکی پای در رکاب خدمت به مردم دارند، سال ۱۴۰۰ بسیجیان در عرصه کرونا کم نگذاشتند.
,
 
,
وی اظهار داشت: بیش از ۳۹۰ پروژه محرومیت زدایی با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار البرز اجرا شد، در حوزه کمک های مومنانه ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
,
 
,
سردار حیدرنیا تصریح کرد: بیش از ۳۵ هزار کارت هدیه به صورت نقدی در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت و ۲۱۸ زندانی جرائم غیرعمد با همراهی خیرین و مردم نیکوکار آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
,
 
,
وی در ادامه گفت: ۴۷۵ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمندان تهیه شد و کماکان اقدامات مذکور ادامه خواهد داشت، همچنین در حوزه مقابله با کرونا و کمک مومنانه ۱۷۷ میلیارد تومان در استان البرز هزینه شد و تداوم دارد.
,
 
,
سردار حیدرنیا افزود: مسئولین انقلابی و بسیجیان پای در رکاب مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و برای گره گشایی از مشکلات مردم به ویژه معیشت، رفع فقر و زدودن چهره زشت آن از سیمای مردم تلاش می کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه