اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

امروز هیچگونه خط‌کشی در بسیج وجود ندارد/ تحقق «محله‌های اسلامی» مقدمه تشکیل دولت اسلامی است

امروز هیچگونه خط‌کشی در بسیج وجود ندارد/ تحقق «محله‌های اسلامی» مقدمه تشکیل دولت اسلامی است
سردار سلیمانی گفت: امروز هیچگونه خط‌کشی در بسیج وجود ندارد و همه آحاد جامعه می‌توانند در بسیج نقش آفرینی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جشنواره اسوه در مشهد اظهار کرد: از سال 98 به تدبیر فرمانده کل سپاه طرح احیای پایگاه های مقاومت برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه سپاه و بسیج قرار گرفت از این رو سازمان بسیج تمرکز جدی بر روی این موضوع پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه عمود بسیج پایگاه های مقاومت هستند، گفت: بر اساس اطلاعاتی که به دست آمد با تلاش سپاه های استانی، حوزه های مقاومت و بسیجیان ولایت مدار این تمرکز شکل گرفت.

,

سردار سلیمانی خاطر نشان شد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که حرکت عمومی برای تحقق دولت اسلامی شکل گیرد و پس از آن شاهد شکل گیری جامعه اسلامی و تمدن اسلامی باشیم و امیدوریم ملت ایران در گام دوم انقلاب پرچمدار آن باشد از طرفی برای سرعت و جهش در تحقق این امر مهم باید پایگاه های بسیج ضمن احیا، ظرفیت رسانی، توسعه و تقویت شوند و چشم انداز آن ها تحقق محله اسلامی باشد که در واقع این محله های اسلامی مقدمه تشکیل و تحقق دولت اسلامی هستند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه طرح محله اسلامی حاصل اندیشه ورزی نخبگان و محققان فعال در حوزه تحقق تمدن نوین اسلامی است، تصریح کرد: با حمایت های سردار سلامی امروز اکثر پایگاه های بسیج فعال هستند به صورتی که در یکی از استان های ما که دارای 1000 پایگاه بسیج است امروز تنها 6 پایگاه نیمه فعال دارد.

,

وی ادامه داد: در دوران کرونا پایگاه های بسیج پای کار مقابله با این ویروس آمدند و به اذعان بسیاری از کارشناسان اگر این امر محقق نمی شد معلوم نبود که شرایط این بیماری در کشور به چه نحوی رقم خواهد خورد.

,

سردار سلیمانی تاکید کرد: نقش مردم در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه های امامین انقلاب و آموزه های تشیع گرفته شده است که این مسیر نیاز به سازمان‌یافتگی دارد که این امر در قالب بسیج محقق می شود.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: روز گذشته در یکی از استان ها حضور یافتیم که در این استان برای 10 هزار بسیجی جهت شرکت در رزمایش جهادگران فاطمی فراخوان صادر شد اما شاهد آن بودیم که 21 هزار نفر در این رزمایش شرکت کردند و زمانی که در عرصه حضور پیدا کردیم شاهد آن بودیم که تمامی این 21 هزار نفر در روستاهای مختلف در حال ساختن خانه و اقدامات عمرانی برای محرومان هستند و بنا شد 80 روزه این خانه ها را تحویل دهند.

,

وی در پایان افزود: متاسفانه برخی مسئولین در سطوح مختلف به دلیل فاصله گرفتنشان از بسیج هنوز فکر می کنند مانند زمانی که خودشان در بسیج حضور داشتند در بسیج خط کشی وجود دارد این در حالی است که امروز هیچگونه خطکشی در بسیج وجود ندارد و همه آحاد جامعه می توانند در بسیج نقش آفرینی کنند و از مسیر این نقش آفرینی تربیت میلیون ها نفر مومن انقلابی پایکار برای انقلاب هدفگذاری شده است و در واقع ما خادم مردم هستیم و به این موضوع افتخار می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه