اخبار داغ

جلوه‌ای از زیبایی‌های جهاد؛

روایت دنیای فارغ از تعلقات مادی/ خانواده بسیجی که خود را وقف خدمت به مردم کردند

روایت دنیای فارغ از تعلقات مادی/ خانواده بسیجی که خود را وقف خدمت به مردم کردند
رزمایش جهادگران فاطمی، جلوه های زیبایی از جهادگری به نمایش گذاشت، زیبایی‌هایی که توسط جهادگران بسیجی رقم خورد تا بگویند بسیجی از دنیای تعلقات مادی فارغ است و عشق به خدمت وجود او را فرا گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ یکی از زیبایی‌های رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی حضور خانواده ای بود که تمامی اعضای آن خود را وقف خدمت بی منت به مردم مناطق محروم کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

خبرنگاران نیز امروز همراه با این جهادگران، زیبایی های این جهاد مخلصانه را به تصویر می کشند.

,

هنگام بازدید یکی از گروه های جهادی مستقر در شهرستان خاتم با صحنه ای مواجه شدیم که برای خیلی ها که درگیر دنیا و مادیات شده اند عجیب و شاید غیر قابل باور باشد.

,

علی محمد دهقانی، پدر خانواده ای است که خود و دو فرزندش و داماد خانواده در هر نقطه ای که حرفی از خدمت به خلق باشد، بدون منت و توقع به عنوان اولین نفر، تمامی فعالیت های روزمره خود را تعطیل کرده و به همراه جهادگران به خدمت در قالب گروه های جهادی می پردازند.

,

علی محمد دهقانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه برای فعالیت در گروه های جهادی دو فرزند کارمندم و خود مرخصی بدون حقوق گرفته و بدون منت و با شور به خدمت به مردم می پردازیم، گفت: خدمت به خلق وظیفه همگان است و اگر مردم یاری رسان یکدیگر باشند، جامعه ای مهدوی شکل خواهد گرفت که مهیای ظهور آقا امام زمان خواهد بود.

,

وی افزود: ولی متاسفانه آفتی در جامعه ایجاد شده که افراد می گویند «به ما ربطی ندارد». همین چهار کلمه ساده ریشه خیلی از مشکلات فعلی جامعه است و اگر بتوانیم این ذهنیت را اصلاح کنیم دیگر با خیلی از زشتی ها و مشکلات در جامعه روبه رو نخواهیم شد.

,

دهقانی در مورد اینکه آیا اینگونه فعالیت های جهادی وظیفه نهادهای دولتی نیست، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری هر فردی در هر نقطه ای که قرار گرفت باید همان جا را مرکز عالم بداند و آگاه باشد که همه نگاه ها به او معطوف است، مسئولان وظیفه ای دارند که انشاالله به خوبی انجام خواهند داد و ما مردم نیز وظیفه ای داریم که باید انجام دهیم.

,

وی با اشاره به اینکه نباید گرانی ها و مشکلات و گرفتاریهای زندگی انسانها را از کمک به یکدیگر دور کند، تصریح کرد: تمام اعضای خانواده ما هرگاه نیاز به استراحت و دور شدن از آلودگی های دنیایی داشته باشیم، اردوی جهادی پیدا کرده و در آن اردو مشغول به فعالیت می شویم تا اینگونه به اصل خود بازگردیم و بدانیم هدف خلقت ما چه بوده است.

,

گفتنی است؛ گروه های جهادی استان در قالب رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی به مدت سه روز در مناطق محروم شهرستان خاتم مستقر بوده و به ارائه خدمات به مردم نیازمند می پردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه