اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

گرفتاری اقتصادی امروز ریشه در اتکای دولت‌های قبل به فرمول غرب دارد/ رفع دغدغه معیشت و محرومیتِ مردم نیازمند راهکار داخلی است

گرفتاری اقتصادی امروز ریشه در اتکای دولت‌های قبل به فرمول غرب دارد/ رفع دغدغه معیشت و محرومیتِ مردم نیازمند راهکار داخلی است
سردار علی فدوی گفت: گرفتاری های اقتصادی و معیشتی ثمره ناکارآمدی دولت هایی است که می خواستند با فرمول دشمن گره های موجود در این عرصه را باز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش جهادگران فاطمی که در کرج برگزار شد، گفت: هر جا که بسیجیان حضور دارند شور حسینی تبلور پیدا می کند و خداوند متعال آنها را پیروز و موفق خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار فدوی با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای انقلاب در صحنه های پاسداری از انقلاب وارد شده است، افزود: شهیدان راه دفاع مقدس، مدافع حرم و جهاد سازندگی موید حضور آنها در عرصه های مختلف و عمل به تکالیف است.
,
 
,
وی اظهار داشت: ۴۳ سال تمام خبیثان عالم در تمامی عرصه ها با انقلاب اسلامی دشمنی کردند اما هیچگاه نتوانستند نتیجه بگیرند زیرا خیل عظیم جهادگران و رزمندگان پای کار بوده و پیروزی را از آن جبهه حق کرده و آنها را مایوس کردند.
,
 
,
سردار فدوی تصریح کرد: بسیج سازندگی جهادی وارد عمل شده و به کمک هم نوعان خود شتافته اند، بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد که هنگام وقوع مشکلات تمام و کمال به میدان آمده و گرفتاری های مردم را برطرف می کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خداوند وعده حل مشکلات را به گروه های پای کار داده است، گفت: امروز در سراسر کشور شاهد شور ایجاد شده توسط جهادگران در مناطق محروم هستیم، در زلزله های اخیر گروه های جهادی هم و غم خود را گذاشتند.
,
 
,
سردار فدوی افزود: باید تمام و کمال به مردم و دولت برای رفع مشکلات کمک کنیم، امروز گروه های جهادی در کشور درگیر آبرسانی به ۱۰ هزار روستا هستند، زیبنده نیست در سال چهل و سوم انقلاب روستای فاقد آب سالم داشته باشیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: به واسطه عدم انجام تکالیفی که دولت ها بر عهده داشته اند مشکل آبرسانی به روستاها هچنان وجود دارد اما با پای کار آمدن دولت سیزدهم و حضور گروه های جهادی به زودی این مشکل در تمام روستاها برطرف می شود.
,
 
,
سردار فدوی با تاکید بر اینکه همه روستاها باید از نعمت آب برخوردار شوند، تصریح کرد: دیگر شاهد راه و خانه های روستایی به عنوان نشانه هایی از محرومیت نخواهیم بود، سپاه، مجلس و دولت حامی گروه های جهادی خواهند بود.
,
 
,
وی گفت: از ابتدای انقلاب سپاه و بسیج در هر عرصه ای که ورود کرد خداوند آن دغدغه مرتفع ساخت، خوشا بحال کسانی که در گروه های جهادی توفیق خدمت به مردم را دارند تا بلیه ها از کشور توانمند و قدرتمند ما رخت بربندد.
,
 
,
سردار فدوی افزود: نباید در هیچ نقطه کشور روستایی وجود داشته باشد که از نظر آب، جاده، بهداشت و درمان دغدغه دارد، مردم ایران ۴۳ سال پای نظام ایستاده و با خبیثان عالم مقابله می کنند تا توطئه های آنها را خنثی کنند.
,
 
,
وی اظهار داشت: دشمن تمام توان خود ر از جنگ نظامی تا اقتصادی و فرهنگی علیه مردم ایران به کار گرفته است در نتیجه باید برابر این هجوم دفاع قدرتمند صورت گیرد، همانگونه که در موضوع نظامی و دفاعی دشمن اعتراف به شکست کرد.
,
 
,
سردار فدوی با اشاره به اینکه اهتمام در حوزه اقتصادی به گونه ای باشد که به زودی دشمن در این زمینه هم به شکست از جبهه حق اعتراف کند، تصریح کرد: جبهه مقاومت در مقابل خباثت های دشمن طعم تلخ شکست را به آنها می چشاند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه خداوند انقلاب اسلامی را پیروز نبرد بی امان حق علیه باطل کرده است، گفت: گرفتاری های اقتصادی و معیشتی ثمره ناکارآمدی دولت هایی است که می خواستند با فرمول دشمن گره های موجود در این عرصه را باز کنند.
,
 
,
سردار فدوی افزود: نمی شود که با دستورالعمل ها و فرمول های اقتصادی دشمن، دغدغه های داخلی را مرتفع کرد، اگر قابل حل بود که دشمن امروز با چالش مالی مواجه نمی شد، میلیون ها چادر نشین و آواره های خیابانی غرب ثمره همان سیاست است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه فرمول های اقتصادی غرب برای خودشان هم کارایی ندارد، اظهار داشت: امروز با فرمول ها و قواعد داخلی می توان مشکل اقتصاد، معیشت و محرومیت را حل کرد، همانگونه که بسیج سال آیده آبرسانی به ۱۰ هزار روستا را به اتمام می رساند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه