اخبار داغ

با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور؛

آسفالت محور مواصلاتی "سه قلعه" به روستاهای همجوار افتتاح شد/ پنج درصد اعتبارات قیر در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفت

آسفالت محور مواصلاتی "سه قلعه" به روستاهای همجوار افتتاح شد/ پنج درصد اعتبارات قیر در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفت
زهرایی گفت: در سال ۱۴۰۱ پنج درصد از اعتبارات قیر در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفت که دو درصد نیز برای ارتش و سایر نهادهای انتظامی با نظارت بسیج سازندگی انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمدزهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح آسفالت محور مواصلاتی سه قلعه به روستاهای همجوار، اظهار کرد: یکی از تعاملاتی که بین مجلس شورای اسلامی با بسیج سازندگی در سال گذشته و امسال اتفاق افتاد مصوباتی خوبی بود که یک مصوبه در راستای اعطای قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی و دسترسی‌ها و جاده‌های بین مزارع بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: در سال گذشته با همت و همکاری دولت محترم بخشی از این قیر رایگان در اختیار شرکت‌های مربوطه مورد تایید قرار گرفت و بسیج سازندگی با همکاری دستگاه های زیربط در شهرستان‌ها و مناطق مختلف به این کار همت گماشت.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: امروز که در شهرستان سرایان خراسا‌ جنوبی خدمت مسئولان و عزیزان هستیم یکی از مسیرهایی که از همین طریق آسفالت شده را بازدید داشتیم.

,

سردار زهرایی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز پنج درصد از اعتبارات قیر در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفت که دو درصد نیز برای ارتش و سایر نهادهای انتظامی با نظارت بسیج سازندگی انجام خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: سعی می‌کنیم برای پایگاه‌ها، پاسگاه‌ها، جاده‌های بین مزارع، پروژه‌های محرومیت‌زدایی، گلزار شهدا در مسیرهای دسترسی و جاده‌های روستایی این کار را هدفمند و با برنامه ریزی صحیح و شناسایی دقیق انجام دهیم.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: یکی از موضوعاتی که امسال در برنامه‌های مشترک دولت و بسیج سازندگی انجام گرفت آبرسانی شرب روستاها است.

,

سردار زهرایی گفت: دراین راستا قراردادی منعقد شد که آب شرب برای۷۱۳۸ روستا در مدت ۳۰ ماه با اعتباری معادل ۳۰ هزار میلیارد تومان انجام شود.

,

وی با بیان این‌که این تعداد روستا تمام روستاهای کشور نیست، افزود: ما باید بتوانیم تا ۱۶ هزار روستا را در یک بازه زمانی مشخصی به سرانجام برسانیم.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: از این ۷۱۳۸ روستا کار آبرسانی به ۱۲۰۰ روستا آغاز شده است.

,

سردرا زهرایی خاطرنشان کرد: در خراسان‌جنوبی نیز با همکاری آب و فاضلاب، بسیج سازندگی استان توانسته این کار را جلو ببرد و در شهرستان‌های مختلف این اقدام در حال انجام است.

,

وی با بیان این‌که از مرحله ای کردن کار عبور کردیم، اظهار کرد: هر جایی که بشود کار آبرسانی روستایی را انجام داد در دستور کار است. هر روستایی در مسیر است با وزیر نیرو توافق شده این کار انجام شود و هر روستایی که نیازمند به آب است اما شاید در کد و نقشه‌های قبلی و کد اعتباری دیده نشده نیز قرار شد در این مرحله توسط فرمانداران با همکاری بسیج سازندگی شناسایی و برای این‌که کار انجام شود معرفی شوند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اینها همه بخش کوچکی از شایستگی‌های مردم است؛ شایستگی مردم خیلی بیشتر از این است و باید بیش از این خدمت شود و تاکنون اگر کوتاهی شده عذرخواهی می‌کنیم.

,

زهرایی تصریح کرد: در دولت سیزدهم که شعار مردمی و مردم نوازی دارد باید همه مردانه در کنار هم باشیم و هم افزایی کنیم. انصافا رویکرد رئیس جمهور، وزرا و معاون اول مردمی بودن است. ان‌شاءالله در تمام کشور و بدنه دولت همین نگاه باشد که هست ان‌شاءالله از ظرفیت سازمانی به نام بسیج که ابر نهاد تسهیلگر و بسیج کننده مردم و ظرفیت ساز است برای تحقق شعارهای مردمی دولت استفاده حداکثری شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه