اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

ثبات و آرامش بر بازار حاکم می شود/ هیچ محدودیتی برای تأمین کالا نداریم

ثبات و آرامش بر بازار حاکم می شود/ هیچ محدودیتی برای تأمین کالا نداریم
شاهرخی با اشاره به وجود کالاهای اساسی به میزان کافی در لرستان، گفت: هیچ محدودیتی برای تأمین و توزیع مرغ نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عماد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بحث مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن، باعث شد که دولت یک جراحی اقتصادی را انجام دهد تا عدالتی را در بین اقشار مختلف مردم حاکم کند تا نهاده‌هایی که در اختیار است به نحو مطلوب مدیریت شود و استفاده بهینه‌ای از این‌ها به وجود بیاید، لذا مردمی سازی با آغاز سخنان تلویزیونی اخیر رئیس‌جمهور شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: قیمت‌های جدیدی که از سوی دولت اعلام‌شده‌اند، این‌ها سقف قیمت‌ها هستند و در استان تابع عرضه و تقاضای بازار می‌باشند.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: کالاهای اساسی به میزان کافی توسط دولت برای مردم تدارک دیده‌شده و تمهیدات لازم و سهمیه‌هایی برای استان لرستان مهیا شده و وارد استان نیز شده است، در این راستا برخی موارد طبیعی بود چراکه با تغییر قیمتی که ایجاد شد مقداری بازار تحت‌فشار قرار گرفت و برخی خریدها بیش‌ازحد معمول انجام شد، ولی به لحاظ کلی محدودیتی به لحاظ تأمین کالاها نداریم و قطعاً تا دو یا سه روز آینده آرامشی در بازار حاکم خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه همواره رصد و نظارت‌های میدانی را در سطح بازار داریم، تصریح کرد: درزمینهٔ توزیع مرغ، در راستای حاکم شدن آرامش نسبی در بازار، قبلاً آن را در سامانه کابوک وارد کردیم که همه مردم امکان دریافت گوشت مرغ را داشته باشند و به هر نفر ۶ کیلو توزیع می‌شود، با توجه به ظرفیت کشتارگاه، امشب نیز کشتار صورت می‌گیرد و اقدامات درزمینهٔ توزیع عادلانه انجام می‌شود.

,

شاهرخی گفت: سقف قیمت دولت برای گوشت مرغ کیلویی ۵۹ هزار و ۸۰۰ است و در این راستا استان ما چون تولیدکننده است، هیچ‌گونه مشکل خاصی نداریم، در این زمینه فروشندگان حق این را ندارند که بیش از قیمت مصوب اقدام به فروش نمایند چراکه در غیر این صورت تعزیرات ورود خواهد کرد و برخورد قانونی با متخلفان انجام می‌پذیرد.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: البته قیمت مرغ در لرستان نیز تابع عرضه و تقاضا است و این امکان وجود دارد اگر عرضه بیشتر از تقاضای مردم باشد، فروشندگان به فروش گوشت مرغ به پایین‌تر از قیمت مصوب نیز اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه