اخبار داغ

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم :

مردم به اندازه نیاز خرید کنند/ همه اقلام اساسی در قم تامین است

مردم به اندازه نیاز خرید کنند/ همه اقلام اساسی در قم تامین است
رییس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه همه کالاهای اساسی در استان تامین است گفت: مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند و به اندازه نیاز خرید کنند نظارت های دقیق و شدید داریم و اجازه گران‌فروشی بالاتر از نرخ مصوب دولت را نخواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ​​​​محمد رضا حاجی رضا رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: با توجه به شروع طرح مردمی سازی یارانه ها و با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد و ابلاغی که مجموعه دولت داشت و برنامه ریزی هایی که در راستای هدفمندشدن یارانه ها وجود داشت طرح شروع شد و در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا , ,

وی گفت: دو موضوع مهم در راستای اجرای طرح در استان قم وجود داشت یک موضوع اینکه در بخش تامین بتوانیم اقلام مورد نیاز مردم با محوریت اقلام اساسی مانند شکر ، روغن، برنج، مرغ و تخم مرغ را تامین کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم و با توجه به اینکه در راستای اجرای طرح قطعا تغییراتی در نرخ اقلام به وجود می آمد که در این زمینه اتفاقات خوبی شکل گرفته است.


حاجی رضا افزود: درست است که در اقلامی مانند روغن دغدغه وجود دارد که یک مسئله کشوری است و در سطح کلان مجموعه وزارت جهادکشاورزی در حال تعامل و گفتگو با کارخانه های تولید روغن است که در چند روز آینده این مشکل نیز حل خواهد شد و روغن به وفور در اختیار مردم قرار می گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم ادامه داد: در حوزه دوم مسئله نظارت بود که باید با یک نگاه خاص و ویژه نظارت ها انجام می شد و تیم های ویژه نظارت شکل گرفت و از تمام ظرفیت های استان و سازمان در راستای نظارت و مباحث مختلف استفاده شود و در حوزه آرد و نان نظارت های خوبی بر کارخانه های آرد و نانوایی ها انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که به وجود آمده یکی از مولفه های که می تواند در راستای نظم دهی به بازار کمک کند آرامش مردم است از مردم خواهش می کنم که به اندازه نیازهایی که دارند اقلام را از بازار تامین کنند که در این صورت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت به مردم این اطمینان خاطر را می دهیم که در حوزه تامین هیچ مشکلی نداریم.

حاجی رضا تاکید کرد: با توجه به اینکه قیمت ها همان قیمت هایی است که مد نظر طرح مردمی سازی یارانه ها است و باید عملیاتی شود از مردم درخواست می کنیم بر اساس نیازهایی که دارند خرید کنند در روزهای آتی با توجه به آرامشی که در بازار ایجاد خواهد شد مشکلی در این راستا نخواهیم داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: نظارت ها بر قیمت های اعلامی از سوی دولت در راستای طرح به شدت انجام می شود و اجازه گران‌فروشی بالاتر از نرخ مصوب را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه