اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران:

بسیجیان در جراحی اقتصادی به کمک مردم بشتابند/ بسیج باید قدرتمندتر از گذشته در جهاد پیش رو به میدان بیاید

بسیجیان در جراحی اقتصادی به کمک مردم بشتابند/ بسیج باید قدرتمندتر از گذشته در جهاد پیش رو به میدان بیاید
سردار سلامی با بیان اینکه بسیج باید قدرتمندتر از گذشته در جهاد پیش رو به میدان بیاید، گفت: امروزه در درون قدرتمند شده‌ایم و در حال جراحی اقتصاد هستیم و مطمئناً این جراحی سختی‌هایی دارد و بسیجیان باید به کمک مردم بشتابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جشنواره کشوری اسوه در مشهد اظهار داشت: هر بنای عظیمی بر ستون های مستحکمی باقی و استوار است و رمز بقا بناهای عظیم تکیه بر استوانه های مستحکم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه پایگاه های بسیج همان ستون های قدرتمند و مقاوم و ریشه دار بنای باعظمت انقلاب و نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: بسیج در دامان سختی ها رشد کرد، در میدان جهاد متولد شد، در عرصه نبردهای بزرگ استحکام یافت و بسیج مولود میدان جهاد است.

,

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بسیج مظهر تجلی اراده الهی در آیه شریفه قرآن است، تصریح کرد: بسیج نماد مغفرت و فضل الهی  و رحمت واسعه الهی است و هر مسیر طولانی با برداشتن گام های بلند و پی در پی طی می شود و مسیر ما برای رسیدن به قله های بلند عزت، کرامت، استقلال و آزادی و عزت از طریق برداشتن گام های بلند در یک میدان جهاد مستمر طی می شود.

,

وی با اشاره به اینکه برداشتن اولین گام شرط لازم برای طی شدن یک مسیر است ولی کافی نیست و پیروزی انقلاب بیان این حقیقت بود که پروردگار ما خداوند متعال است، اذعان کرد: پیروزی در فجر 57 نقطه طول خورشید اسلام و سرآغاز حاکمیت الله بود و آنچه مهمتر است، استمرار این مسیر و استقامت در این کلمه است.

,

سردار سلامی با بیان اینکه هر گامی که قطع شود مطمئناً از رسیدن به هدف باز می مانیم، عنوان کرد: مسیر جهاد طولانی است و مردان و زنان مجاهد صبور، شکیبا، میدان ناگریز هستند و به صورت مستمر ناظر و باقی در عهد و پیمان هستند و رمز بقای اسلام را در استمرار حرکت می دانند و آن هم حرکتی که مستمراً در مسیر مستقیم آن شیطان در کمین گاه است.

,

وی با تاکید بر اینکه شیطان به صورت مستمر در کمینگاه صراط مستقیم ایستاده، تشریح کرد: دین خدا به خودی خود روی زمین پیاده نمی شود، پیاده سازی حدود و احکام الهی، حاکمیت نیاز دارد و حاکمیت قدرت و تکامل می خواهد چون دشمن به صورت مستمر جبهه می سازد، مسیر و راهبرد را تغییر می دهد.

,

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه گام اول انقلاب از گام های متعدد کوچکتری تشکیل شده و در این گام، دشمن تمام وقت در حال پیاده سازی توطئه های سنگین بوده است، ابراز کرد: تا به امروز با یک دست عزت از دست رفته را می ساختیم و با یک دست می جنگیدیم و هر دو دست فعال بود.

,

وی با بیان اینکه بسیج در این میدان رویش داشت و به شجره مبارک و طیبه ای تبدیل شد که مثل گذشته اساسی ترین، حیاتی ترین، قدرتمندترین و شکست ناپذیرترین رکن قدرت انقلاب و نظام اسلامی است، تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، حضور بسیج در صحنه انقلاب ضروری و بلکه حیاتی است.

,

سردار سلامی با تاکید بر اینکه اگر مومنان در صحنه باشند مطمئناً دشمن قوی نیست و خداوند اجازه سلطه به او نخواهند داد، بیان کرد: دشمن منتظر سستی از سمت ما است و اگر سستی کنیم و خواب آلوده باشیم مطمئنا دشمن سستی نمی کند و خواب آلود نخواهد بود و از فرصت استفاده می کند.

,

وی با اشاره به اینکه بسیجیان بعد از جنگ به ظالمان تکیه نکردند و بر خلاف تفکری که اعتقاد داشت برای حل مسائل به دشمن پناه برد و با او سازش کرد ولی بسیجیان برای حل مسائل کشور از دشمن کمک نگرفتند، اظهار داشت: اگر روزی ادغامی بین حق و باطل صورت گرفت بدانید که این حق است که به باطل تبدیل شده است.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین ادامه داد: بسیج یارانه الهی برای مردم است که به کمک و یاری مردم بشتابد و بار سختی ها را از روی آنها بردارد و آستانه تحمل ها را برای مقاومت بالا ببرد و راه گذر از سختی ها را یاد بدهد، بسیج راهگشا است و هیچ کشوری از این موهبت برخوردار نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: سختی هایی که در این 4 دهه بر ملت، اسلام، انقلاب و نظام ما تحمیل شده، سختی هایی منحصر بفرد و برای ملت های معمولی غیرقابل تحمل و غیر قابل عبور بوده ولی برای ملت ما به دلیل دو عنصر اساسی است و ولایت فقیه بود که کشور را در محاصره، تحریم، فشار، تهاجم فرهنگی، عملیات های شدید رسانه ای، جنگ های نیابتی و... به پیش برد و هدایت می کرد و امروز نیز این مسائل ادامه دارد.

,

سردار سلامی با بیان اینکه بسیجیان نشانه های بصیرت دینی و پیشگام در آگاهی هستند و نگرش عمیقی به دوست و دشمن دارد و واقعیت صحنه را می شناسد، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر قدرتمند شدن و شکست ناپذیر شدن قرار دارد و امروز مردم و انقلاب بیش از گذشته و بیش از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به بسیج نیاز دارند چون امروزه همه مخاطرات هستند ولی تکیه گاه ها باید قوی تر باشند.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اعتقاد دارند که پایگاه های مقاومت یک واحدهای راهبردی هستند که باید احیا و تقویت شوند و پیگیر این امر هستند، اذعان کرد: هر پایگاه یک نظام اسلامی کوچک در مقیاس محله است که وقتی این نقاط منفصل از هم را به هم متصل می کنیم بنا پایدار می ماند.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هر چه صحنه سخت تر می شود نیاز به حضور بسیج بیش از گذشته احساس می شود، عنوان کرد: امروز دشمن فشار را در حداکثر توان ممکن وارد کرده و شرایط جهانی هم تغییر کرده است و ما در ایستادگی برنده این میدان هستیم.

,

وی با بیان اینکه سرود سلام فرمانده غوغایی در قلب نوجوانان ما ایجاد کرد و دل های زیادی را ربوده است چون کلامی سرچشمه معنا، روحانیت و ریحان و روح دارد و بر صحنه قلب ها می نشیند، تشریح کرد: امروز بسیجیان در حال رساندن آب به مناطق محروم هستند و وقتی خانه می سازند شعله های امید را در دل مردم روشن می کنند.

,

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروزه ایران جزو کشورهایی است که بیشترین توفیق را در مهار بیماری کرونا با کمترین تلفات دارد و این توفیق جز با جهاد بسیج حاصل نمی شد، ابراز کرد: بدون بسیجیان نمی توان با سیل، زلزله، نا امنی، برف، خشکسالی، بیماری، دشمن و... مقابله کرد و ساختن کشور بدون بسیجیان ممکن نیست.

,

وی با تاکید بر اینکه پایگاه های بسیج باید مرکز جهاد شوند و در امر خیر سبقت بگیرند، بیان کرد: بسیج باید پرچم امداد ملت را بلند کند و الگویی برای تمام افراد جامعه در کار خیر باشد چون بسیجیان سفیران الهی در میانه قلب مومنان و نیازمندان هستند و حتی آنهایی که بسیجیان را قبول ندارند از موهبت بسیجیان در عرصه های مختلف بهره می برند.

,

فرمانده کل سپاه همچنین در ادامه تاکید کرد: امروزه در درون قدرتمند شده ایم و در حال جراحی اقتصاد هستیم و مطمئناً این جراحی سختی هایی دارد و بسیجیان باید به کمک مردم بشتابند تا مردم با بودن بسیجیان آرامش پیدا کنند چون بسیجیان مظهر آرامش و امنیت برای مردم هستند.

,

وی افزود: بسیجیان باید در این جهاد پیش رو قوی تر به میدان بیایند و پیروز میدان باشند چون بسیج رمز عبور ما از سختی ها و رمز حیات عزتمند مسلمین و شکست دشمنان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه