اخبار داغ

جانشین بسیج سازندگی سپاه الغدیر اعلام کرد؛

مرمت پنج خانه محرومین در منطقه مروست یزد

مرمت پنج خانه محرومین در منطقه مروست یزد
کبیری گفت: به مدت سه روز در قالب رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳۰جهادگر از مناطق مختلف استان پنج خانه محرومین شهرستان مروست را مورد مرمت و بازسازی قرار خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، داوود کبیری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به محرومیت مناطق مروست اظهار  داشت: به دلیل محرومیت  مردم منطقه مروست گروه های جهادی از شهرستانهای مختلف به مدت ۳روز در این منطقه مستقر و به  ارائه خدمات به محرومان خواهند پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی ادامه داد: در این مدت گروهی از خواهران به ارائه خدماتی مانند خیاطی،فرهنگی و مشاوره ای خواهند پرداخت و برادران نیز به ارائه خدمات در قالب فعالیت های عمرانی خواهند پرداخت.

,

جانشین سپاه الغدیر با اشاره به اینکه در این سه روز پنج خانه محرومان و نیازمندان بازسازی و مرمت خواهد شد ابراز داشت: میزان محرومیت در منطقه باعث شده تمامی گروه های جهادی مستقر در شهرستان اعلام آمادگی کرده اند که این اردوهای جهادی در طول سال ادامه داشته باشد تا بتوان طعم خدمت را گسترده کرد و فقر و محرومیت را از چهره جامعه پاک کرد.

,

کبیری با اشاره به اینکه آسیب شناسی این اردوهای جهادی در حال انجام است ابراز داشت: با آسیب شناسی و ارزیابی های دقیق امیدواریم بتوانیم فعالیتهای صادقانه و خالصانه جهادگران که بی منت در حال خدمت رسانی می باشند را بهتر و مثمرثمرتر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه