اخبار داغ

فرماندار قزوین:

فیلم منتسب به غارت یک فروشگاه در قزوین کذب محض است/ رسانه‌های ضدانقلاب به دریوزگی سوژه افتاده‌اند!

فیلم منتسب به غارت یک فروشگاه در قزوین کذب محض است/ رسانه‌های ضدانقلاب به دریوزگی سوژه افتاده‌اند!
عباس کاظمی با اشاره به تکذیب فیلم منتشر شده توسط رسانه ضدانقلاب با موضوع غارت یک فروشگاه در قزوین گفت: رسانه‌های ضدانقلاب به دریوزگی سوژه افتاده‌اند و از هیچ اقدامی برای التهاب و تشویش افکار عمومی دریغ نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، رسانه‌های معاند و ضدانقلاب همواره تلاش می‌کنند با دروغ پراکنی و فریب اذهان عمومی مردم از آب گل آلود ماهی بگیرند و از هر فرصتی برای دستیابی به اهداف شوم خود دریغ نخواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
دقایقی پیش فیلمی با عنوان غارت یک فروشگاه در قزوین توسط شبکه ضدانقلاب با هدف ایجاد التهاب در جامعه منتشر کرده است.
,
در این فیلم افرادی در حال غارت یک فروشگاه مواد غذایی هستند و هیچ‌گونه شواهدی از اینکه این محل در قزوین واقع شده وجود ندارد.
,

در این فیلم افراد با لباس و پوشش زمستانی هستند در حالی که هم اکنون قزوین هوای بهاری داشته و کاملا واضح است که منتشر کنندگان آن بازی خورده‌اند.

,

 

,

, ,

عباس کاظمی، فرماندار قزوین دقایقی پیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: همزمان با آزادسازی قیمت برخی اقلام، شاهد این بودیم شهروندان برای تهیه مایجتاج صف کشیده و مشغول به خرید هستند ولی در این روند هیچ‌گونه حادثه‌ای را شاهد نبودیم.

,
وی در ادامه با تکذیب فیلم منتسب به غارت یک فروشگاه در قزوین که توسط کاربران دست به دست می‌شود ، گفت: آرامش کامل در سطح شهر قزوین وجود دارد و در روزهای اخیر و حتی امروز هیچ‌گونه حادثه مشابهی را شاهد نبودیم.
,
کاظمی در ادامه گفت: در فیلم کاملا مشخص است که افراد حاضر در آن پوشش زمستانی دارند که البته با شرایط کنونی آب و هوای قزوین مغایر است.
,

فرماندار قزوین در پایان با تاکید بر اینکه رسانه‌های ضدانقلاب به دریوزگی سوژه افتاده‌اند، افزود: عرضه کالاهای اساسی هرچند با مشکلاتی روبرو بوده ولی بزودی نواقض موجود رفع و دیگر شاهد صف‌های کنونی نخواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه