اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تدبیر انقلابی و روحیه قرآنی ویژگی برجسته شهید محمود جهان پناه بود/برای رسیدن به تمدن سازی نیازمند ایران قوی هستیم

تدبیر انقلابی و روحیه قرآنی ویژگی برجسته شهید محمود جهان پناه بود/برای رسیدن به تمدن سازی نیازمند ایران قوی هستیم
کریمی با اشاره به اینکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی از آرمان های انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به تمدن سازی نیازمند ایران قوی هستیم، گفت: خوشبختانه ایران اسلامی در طی ۴۳ سال گذشته به پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری رسیده و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و باید مسیر اقتدار در گام دوم شتابنده ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: امروز این افتخار بزرگ را دارم که در جمع معنوی و ولایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان قمر بنی هاشم(ع) که از پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند حضور پیدا کنم و برگزاری این برنامه باشکوه نمادی از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین رزمندگان و اهمیت و دغدغه این عزیزان برای تبیین حماسه های افتخار آمیز دفاع مقدس به نسل جوان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: شهید محمود جهان پناه از جمله شهدای شاخص و از فرماندهان شجاع دفاع مقدس است که به عنوان فرمانده گردان قمر بنی هاشم(ع) مجاهدت ها و حماسه های بزرگی در دفاع مقدس خلق کرد.

,

سردار کریمی بیان کرد: تقوا، هوشیاری، شجاعت، تدبیر انقلابی، اخلاق قرآنی و ورزشکاری برجسته از ویژگی های شاخص شهید محمود جهان پناه بود و این شهید والامقام از افتخارات بزرگ استان مرکزی است و به عنوان الگویی کامل برای نسل جوان مطرح است و یاد و خاطر این شهید بزرگوار را گرامی می داریم.

,

وی با اشاره به اینکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی از آرمان های انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به تمدن سازی نیازمند ایران قوی هستیم، گفت: خوشبختانه ایران اسلامی در طی ۴۳ سال گذشته به پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری رسیده و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و باید مسیر اقتدار در گام دوم شتابنده ادامه داشته باشد.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود:برای رسیدن به ایران قوی نیازمند کار، تلاش، روحیه جهادی و انقلابی هستیم و یکی از مهمترین ضرورت های ادامه مسیر اقتدار و رسیدن به ایران قوی در همه ابعاد همراهی نسل جوان و نوجوان با حرکت تمدنی در گام دوم است و از الزامات این همراهی تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب و حماسه های هویت ساز برای نسل جوان و نوجوان است.

,

وی ادامه داد: جهاد تبیین یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی است که باید با محوریت امیدآفرینی ، تبیین دستاوردهای انقلاب و ترسیم آینده درخشان انقلاب محقق شود و جوانان در جهاد تبیین باید به خودباوری و مامیتوانیم برای رسیدن به ایرانی قوی دست پیدا کنند.

,

سردار کریمی با بیان اینکه یکی از الزامات مهم جهاد تبیین مردمی بودن است، گفت: در طول انقلاب هرکجا مردم نقش آفرینی کردند اقدامات ماندگار خلق شده و امروز جهاد تبیین از حماسه های هویت ساز انقلاب باید توسط اقشار مردم انجام شود.

,

وی تاکید کرد: الگوهای موفق در انقلاب و کارآمدی نظام اسلامی در ابعاد مختلف باید در جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود و این از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه دشمن با تلاش های خود با دنبال جلوگیری از الگوشدن انقلاب اسلامی در منطقه و سطح بین الملل است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تقویت غیرت دینی و انقلابی در جامعه را یک ضرورت مهم خواند و افزود: پیشرفت های ۴۳ ساله انقلاب در بسیاری از حوزه ها به واسطه غیرت دینی مردم و عزم و اراده آنها برای دوری از وابستگی به بیگانگان انجام شده و غیرت دینی همچون موتور پیشران در انقلاب اسلامی در پیشرفت ها و حرکت کشور نقش داشته است.

,

وی با اشاره به اهمیت نقش پیشکسوتان در تحقق جهاد تبیین گفت: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که در بسیاری از حماسه های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند و پیشکسوتان پیشران تحقق جهاد تبیین و حرکت کشور به سمت ایرانی قوی هستند.

,

سردار کریمی خاطر نشان کرد: همه باید در نهادینه سازی ارزش های اسلامی نقش آفرینی کنند و انقلاب اسلامی در گام دوم حرکت تمدنی دارد و لذا نهادینه شدن ارزش های اسلامی در همه بخش های جامعه یک ضرورت مهم است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه