اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک مطرح کرد

ایجاد ۱۳۰۰ شغل در سال 1400 به همت بسیج در اراک

ایجاد ۱۳۰۰ شغل در سال 1400 به همت بسیج در اراک
مهجوری گفت: در سال گذشته به همت اقدامات بسیج سازندگی و با تکیه بر صندوق های قرض الحسنه بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ اشتغال در سطح اراک ایجاد شد و برای امسال نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک عصر امروز در آیین تجلیل از جهادگران اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در سطح شهر اراک سازماندهی و مشغول ارائه خدمات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: احیای امید در روستاها و مناطق کم برخوردار و تبدیل تهدیدات به فرصت های بزرگ از دستاورد نقش آفرینی گروه های جهادی است.

,

سرهنگ مهجوری با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی از جمله فعالیت های بسیج سازندگی است،گفت: اعضای صندوق های قرض الحسنه با تکیه بر ۸۵ صندوق قرض الحسنه مردم پایه در اراک فعالیت های چشمگیری انجام می دهند و سالجاری تمرکز بسیج سازندگی بر روی توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: در سال گذشته به همت اقدامات بسیج سازندگی و با تکیه بر صندوق های قرض الحسنه بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ اشتغال در سطح اراک ایجاد شد و برای امسال نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی برنامه های متنوعی با رویکرد خدمت رسانی به مردم در حال اجرا است که رزمایش جهادگران فاطمی مهمترین برنامه است و بیش از ۲۳ گروه جهادی در این رزمایش نقش آفرینی می کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه