اخبار داغ

رئیس اداره صمت ساوجبلاغ:

کالا کم نداریم، مردم احساسی خرید کردند/ از شنبه مشکلی در روند توزیع مرغ وجود نخواهد داشت

کالا کم نداریم، مردم احساسی خرید کردند/ از شنبه مشکلی در روند توزیع مرغ وجود نخواهد داشت
مهدی زارعکار با بیان اینکه مردم احساسی خرید می کنند گفت: توزیع مرغ و روغن در این چند روز صورت گرفته و از شنبه مشکلی در توزیع این اقلام وجود نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره صنعت‌معدن‌تجارت ساوجبلاغ با بیان اینکه کمبود مواد غذایی نداریم، اما چون مردم احساسی خرید می کنند عملا قفسه ها خالی می شود در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: به دلیل حذف ارز ترجیحی و تعیین قیمت ۶۳ هزار تومن برای روغن عملا قیمت‌ها آزادسازی شده و مردم این چند روز به خرید هیجانی روی آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدی زارعکار با اشاره به انجام بازرسی از یک فروشگاه که با قیمت های قبل اقدام به فروش می کرد و مردم تعداد زیاد خرید می کردند گفت: اکنون تنها مشکل ما روغن است که از سوی جهاد کشاورزی در حال پیگیری است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه فردا بیست تن بار مرغ منجمد با قیمت ۳۰۵۰۰ تومان در شهرستان عرضه می کنیم و از شنبه شرایط به حالت عادی بازمی گردد اظهار داشت: به دلیل کاهش دادن التهاب بازار، امروز ۹ تن مرغ منجمد به ساوجبلاغ آمد و به هر روستا ۵۰۰ کیلو تخصیص داده شد و احتمال دارد ۱۵ تن دیگر به این شهرستان وارد شود.
,
 
,
زارعکار با اشاره به اینکه جلسه اقدام مشترک در وزارت صنعت معدن برگزار شده گفت: با روسای ادارات و دامپزشکی و تعزیرات و جهاد کشاورزی و مرغداران این موضوع را مطرح کردیم و دبیرخانه ای را تشکیل دادیم تا بتوانیم از ظرفیت واحدهای صنعتی شهرستان استفاده کرده و کالاها را بدون واسطه در سراسر شهرستان عرضه کنیم.
,
 
,
رئیس اداره صمت در خاتمه با تاکید بر اینکه کمبود روغن به خاطر خرید احساسی مردم و چالش بوجود آمده در کل کشور است خاطرنشان کرد: برای توزیع عادلانه با فروشگاه کوروش، رعنا و لادن رایزنی کردیم. ما در مناطقی مانند ولیان و آجین دوجین به صورت سیار توزیع مردمی داشتیم و در مناطق کم برخوردار نیز آغاز به کار کرده ایم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه