اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی خراسان رضوی؛

زمینه نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در حل مسائل کشور با تشکیل دولت مردمی بیش‌ازگذشته فراهم شده است/ رزمایش فاطمی بسیج سازندگی، مهر پایانی بر تلاش‌های مزورانه منافقین

زمینه نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در حل مسائل کشور با تشکیل دولت مردمی بیش‌ازگذشته فراهم شده است/ رزمایش فاطمی بسیج سازندگی، مهر پایانی بر تلاش‌های مزورانه منافقین
سردار سلیمانی گفت: با تشکیل دولت مردمی، بستر و زمینه نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در حل مسائل کشور و مناطق محروم در خدمت به مردم عزیز بیش از گذشته فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی که با حضور آحاد بسیجیان جهادی در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، با تبریک سالروز بسیج سازندگی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در سایه سار استقرار نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی، ملت بزرگ ایران پیشرفت و عدالت و تحقق کامل استقلال و کسب آزادی را در کانون توجه قرار داد و یکی از برکات بسیار زیبا و تحسین برانگیز، تشکیل جهاد سازندگی توسط امام راحل در آن دوران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران اسلامی به عنوان یک ملت صاحب کرامت و فضیلت و پرچم دار، به دنبال آن بود که یک حکومت اسلامی مبتنی بر اراده الهی انسان‌های متدین و مسلمانان آزاده به عنوان یک نمونه جذاب به جهان اسلام عرضه بشود، در این راستا عزیمت جوانان انقلابی و گوش به فرمان امام راحل به مناطق محروم و روستایی در قالب جهاد سازندگی آغاز شد.

,

وی بیان کرد: دشمن هم آگاه بود که ملت ایران در انقلاب اسلامی به دنبال تشکیل و تحقق مردم سالاری اسلامی است و چنانچه این الگوی جذاب به صورت کامل در مقابل دیده‌گان مسلمانان و مردم جهان قرار بگیرد، مسیر تاریخ را تغییر خواهد داد و راه استعمار و استثمار، چپاول و غارت و کشتار بر نظام سلطه بسته می‌شود.

,

سردار سلیمانی ادامه داد: مهم‌ترین تجاوز دشمن به ایران اسلامی، تجاوز رژیم بعث عراق به نیابت از نظام سلطه و استکبار بود که با کمک غرب و شرق در آن دوران به ایران اسلامی هجوم آورد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: ملت ایران نه به دنبال جنگ، بلکه به دنبال پیشرفت و عدالت بود؛ ملت ایران به دنبال این بود که پس از قرن‌ها که از ستم شاهان ظلم و جور رهایی یافته بود، یک نمونه جذاب برای بشریت بسازد.

,

جهاد دفاعی ملت ایران در لبیک به امام راحل، باعث شکست دشمن شد

, جهاد دفاعی ملت ایران در لبیک به امام راحل، باعث شکست دشمن شد, جهاد دفاعی ملت ایران در لبیک به امام راحل، باعث شکست دشمن شد,
وی تصریح کرد: تلاش مذبوحانه دشمن در این سال‌ها هم راه به جایی نبرد و اگرچه مسیر تحقق عدالت و پیشرفت با تاخیر مواجه شد، اما جهاد دفاعی ملت ایران در لبیک به امام راحل، باعث شکست دشمن شد.
,

سردار سلیمانی گفت: فرزندان این مرز و بوم و خراسان بزرگ و خراسان رضوی در کنار نیروهای مسلح در میدان‌های نبرد حضور پیدا کردند؛ حتی جهاد سازندگی که برای تحقق پیشرفت و رفع محرومیت‌ها در مناطق روستایی تشکیل شده بود، بر حسب ضرورت و نیاز در میدان نبرد حضور پیدا کرد و کنشگری مجاهدانه و تحسین برانگیزی داشت.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: پس از پایان دفاع مقدس و متاسفانه در دولت سازندگی، جهاد سازندگی ملت ایران در یک وزارتخانه ادغام شد و در این ادغام مسر خدمت به محرومان و مسیر خدم به مناطق روستایی با کندی مواجه شد.

,

وی تصریح کرد: وقتی این تاخیر اتفاق افتاد، بازهم جوانان مومن و انقلابی و بسیجی بودند که داوطلبانه به مناطق محروم عزیمت کردندو خدمات به مردم مناطق محروم را برنامه‌ریزی کردند.

,

سردار سلیمانی عنوان کرد: با تشکیل بسیج سازندگی و حضور جهادگران بسیجی در قالب گروه‌های جهادی و دمیدن روحیه ایثار و جهادی در میدان‌های خدمت، خدمات بسیار متنوعی در زمینه‌های گوناگون در مناطق مختلف کشور پهناورمان صورت گرفت.

,

سپاه در خراسان رضوی کارنامه درخشان و تحسین برانگیزی در نقش آفرینی جهادگران بسیجی دارد

, سپاه در خراسان رضوی کارنامه درخشان و تحسین برانگیزی در نقش آفرینی جهادگران بسیجی دارد, سپاه در خراسان رضوی کارنامه درخشان و تحسین برانگیزی در نقش آفرینی جهادگران بسیجی دارد,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: سپاه در استان خراسان رضوی یکی از نمونه‌های موفق در عرصه بسیج سازندگی است و کارنامه درخشان و تحسین برانگیزی را با نقش آفرینی جهادگران بسیجی از خود ثبت کرده است.

,

وی عنوان کرد: این فعالیت‌ها در دوران مواجه ملت ایران با ویروس کرونا بازهم به صورت منسجم و گسترده به چشم آمد؛ تلاش و کنشگری در تولید ماسک به صورت انبوه روزانه 20 میلیون ماسک توسط گروه‌های جهادی بسیج، به صورت مردم پایه تولید شدو وقتی که این مسیر باز شد، کشور ما از جمله کشورهایی بود که توانست توسط مردم و ناظران جهانی مورد تحسین قرار بگیرد؛ از طرفی مجموعه‌ای از اقدامات جهادی را در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسیجیان ما به مردم عرضه کردند و در نهایت در واکسیناسیون کرونا هم جهادگران بسیجی ما خوش درخشیدند و کمک‌های مومنانه را هم همراه کردند.

,

سردار سلیمانی بیان کرد: بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی این خدمات جهادگران بسیج را تحسین کردند؛ در دوران کنونی کشور ما نیاز به اقدامات جهادی مردم‌پایه برای رفع خلاها و کمبودها و محرومیت‌ها دارد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با انتخابات 28 خرداد سال 1400 و تشکیل دولت مردمی، بستر و زمینه نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در حل مسائل کشور و مناطق محروم، در خدمت به مردم عزیز بیش از گذشته فراهم شده است.

,

وی ادامه داد: به دستور ریاست محترم جمهور، کارگروهی در دولت تشکیل شده و این کارگروه با دستور معاون اول ریاست جمهوری و با حضور وزرا، مسائل مختلف را برنامه‌ریزی کرده و آبرسانی به روستاهایی که دچار تنش آبی هستند، به دنبال تشکیل این کارگروه آغاز شده و گروه‌های جهادی بسیج در آن نقش‌آفرین هستند.

,

سردار سلیمانی عنوان کرد: ایجاد واحدهای تولید انرژی به عنوان نیروگاه‌های کوچک  خانگی خورشیدی 100 هزار برنامه شده و برای تسهیلات پیش‌بینی شده است؛ ساخت 40 هزار واحد مسکونی برای محرومان و سایر پروژه‌ها، نظیر بازسازی و مرمت مدارس و یک طرح بزرگی که سپاه در استان خراسان رضوی و مشهد در آن پیشتاز بوده، رسیدگی به حاشیه شهر مشهد است که دارای پشتوانه عمیق بوده و در حال مبادله توافقنامه با دولت است.

,

اعلام رزم گروه‌های جهادی در رزمایش فاطمی بسیج سازندگی

, اعلام رزم گروه‌های جهادی در رزمایش فاطمی بسیج سازندگی, اعلام رزم گروه‌های جهادی در رزمایش فاطمی بسیج سازندگی,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: این ماموریت‌ها و خدمات یک میدان بزرگ برای نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی فراهم کرده است؛ رزمایش فاطمی بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج در سراسر کشور و امروز در شهر مقدس مشهد به همت سپاه امام رضا (ع) با حضور آحاد بسیجیان، به مثابه اعلام رزمی است که بسیج در همه موضوعاتی که موردنظر ملت ایران است و در اولویت دولت خدمتگزار است، وارد عرصه خواهد شد.

,

سردار سلیمانی بیان کرد: مردم عزیز ما به صورت سازمان‌یافته در قالب بسیج در میدان‌ها حاضر می‌شوند و بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است که برای رفع محرومیت‌ها به میدان می‌آید.

,

وی گفت: رزمایش فاطمی بسیج سازندگی آغاز یک حرکت بزرگ و هدفمند و مستمر برای دستیابی به پیشرفت و عدالت است؛ دشمنان تلاش می‌کنند ملت ایران را از مسیر اعتلا و کسب عزت و پیشرفت و بازیابی عظمت ناامید کنند و در این راه از اهرم رسانه و تمسک به فضای مجازی استفاده می‌کنند و دروغ‌پراکنی و نشر اکاذیب دارند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: سرچشمه آلوده این دروغ‌پراکنی در اردوگاه‌های منافقین در آلبانی است؛ آن‌ها پول از نظام سلطه دریافت می‌کنند و عمله نظام سلطه در این نشر اکاذیب شدند و دارند تلاش می‌کنند ملت ایران را مایوس کنند.

,

سردار سلیمانی افزود: اجتماع بسیجیان در رزمایش فاطمی بسیج سازندگی، مهر پایانی بر تلاش‌های مزورانه منافقین است که از ابتدای نقلاب اسلامی در کنار دشمنان جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند و با دادن اطلاعات غلط نظام سلطه را مجیور به تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: بسیج پرچم‌دار و علمدارایثار و فداکاری در سطح کشور است و تحت تدابیر و فرامین ولی امر مسلمین عمل می‌کند و تشکیل مردم‌پایه بسیج در دنیا بی‌نظیر است که خدمات متنوعی برای مردم دارد و آماده می‌شویم در گام دوم انقلاب اسلامی هم خدمات شایسته‌ای را به ملت ایران ارائه کنیم و مردم ما می‌دانند که نظام اسلامی به دنبال حل مسائل است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه