اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

به قرآن کمبود کالا نداریم / اخلالگران بازار به دادگاه معرفی می شوند

به قرآن کمبود کالا نداریم / اخلالگران بازار به دادگاه معرفی می شوند
رئیس جهاد کشاورزی رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ذخایر کالای اساسی به اندازه کافی وجود دارد و کمبودی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر فتحی در گفتگو با تبریزبیدار در خصوص نگرانی مردم پیرامون کالاهای اساسی اظهار داشت: کمبودی در عرضه کالای اساسی وجود ندارد، به قرآن قسم هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار ,

وی افزود: نمی دانم چرا جو روانی ایجاد می شود که امروز ۶۰ هزار تومان است و فردا ۹۰ هزار تومان خواهد شد و این مساله تقاضا برای خرید را زیاد می کند

,

جوجه ریزی و کشتار مرغ به حد کافی انجام می شود

, جوجه ریزی و کشتار مرغ به حد کافی انجام می شود,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه کشتار مرغ به مقدار روزانه و حتی بیشتر از آن انجام می‌شود، گفت: تخم مرغ نیز به اندازه کافی عرضه می‌شود باید با همراهی مردم بر جو روانی غلبه کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه از نظر کالاهای اساسی موجود هیچگونه نگرانی وجود ندارد، افزود: ذخایر به اندازه کافی وجود دارد، جوجه ریزی کافی انجام شده و مرغ منجمد نیز به اندازه کافی وجود دارد که از امروز عرضه می‌کنیم.

,

فتحی تصریح کرد: مدیریت تأمین کالا یک  وظایف حاکمیتی است و ما باید آن را انجام دهیم.خوشبختانه دولت در زمان خود ورود پیدا کرده و تأمین کرده و ذخیره سازی اتفاق افتاده است.

,

مردم بدون تاثّر از جو روانی ، به اندازه نیاز خرید کنند

, مردم بدون تاثّر از جو روانی ، به اندازه نیاز خرید کنند,

وی به تعدیل قیمت ها در فضای عرضه و تقاضا اشاره کرده و گفت: هدف از اجرای طرح این بود که قیمت ها در فضای عرضه و تقاضا کنترل شود. عاجزانه از مردم خواهشمندم تحت تأثیر جو روانی قرار نگیرند و به اندزاه نیاز خود خرید کنند تا بازار کنترل شود.

,

گشت های نظارتی شدیدتر از قبل

, گشت های نظارتی شدیدتر از قبل,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استانبا اشاره به تشدید نظارت بر قیمت ها گفت: سقف قیمت ها مشخص شده که بر اساس آن مرغ ۵۹۸۰۰ تومان و تخم مرغ ۳۹۸۰۰ تومان می باشد. کنترل این سقف قیمت وظیفه ما است و در هر کجا که از این سقف تجاوز شود، ورود می کنیم و با توجه به اختیارات داده شده برخورد های جدی و شدید صورت می گیرد.

,

وی تاکید کرد: هر کسی تخلف کند، مخل نظم اقتصادی است و به دادگاه معرفی می شود و ما در این ارتباط اغماض نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه