اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

ساخت و آماده سازی ۱۳ واحد مسکونی توسط گروه های جهادی در شهرستان خاتم

ساخت و آماده سازی ۱۳ واحد مسکونی توسط گروه های جهادی در شهرستان خاتم
صادقی مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: گروه های جهادی ساخت و آماده سازی ۱۳واحد مسکونی برای خانواده های کمیته امداد شهرستان خاتم را بر عهده گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید صادقی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه یکی از اقدامات گروه های جهادی مستقر در شهرستان خاتم ساخت و آماده سازی ۱۳واحد مسکونی برای خانواده های کمیته امداد و بهزیستی است تصریح کرد:طبق تفاهم نامه منعقده گروه های جهادی بسیجی استان یزد اقدامات لازم برای ساخت و آماده سازی این ۱۳واحد را در شهرستان خاتم انجام خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی ادامه داد: در سال جاری سپاه الغدیر متعهد شده است که ۱۰۰واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان استان تهیه کند که با همت و همراهی گروه های جهادی انشاالله تا پایان سال شاهد بهره برداری و تحویل این واحدها به افراد واجد شرایط خواهیم بود.

,

صادقی با اشاره به اینکه گروه های جهادی بسیج سازندگی استان یزد در طول زمان برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی به مدت سه روز در شهرستان خاتم مستقر و به ارائه خدمات می پردازند تصریح کرد: مرمت و بهسازی۲۹واحد مسکونی نیازمندان این منطقه در دستور کار نیروهای جهادی است که از روز چهارشنبه اقدامات لازم شروع شده است.

,

صادقی با تاکید بر اهمیت محرومیت زدایی اظهار داشت:در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه ، سپاه الغدیر اقدامات مختلفی در دست اجرا دارد.

,

صادقی در پایان با بیان اینکه سپاه پاسداران بعد از دوران دفاع مقدس نیز در کنار مردم در حماسه سازندگی کشور خوش درخشیده ابراز داشت: سپاه پاسداران با خدمتگزاری به مردم و اقدامات جهادی یادگارهای بزرگی از همت و تلاش مخلصانه خود را به دوست و دشمن نشان می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه