اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

اقتصاد نیازمند جراحی است/ سفر رئیس جمهور سوریه به ایران توطئه دشمنان را خنثی کرد

اقتصاد نیازمند جراحی است/ سفر رئیس جمهور سوریه به ایران توطئه دشمنان را خنثی کرد
امام جمعه زنجان با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران، تصریح کرد: این سفر نشان داد اگر بین تهران و دمشق فاصله بیفتد جبهه مقاومت ضعیف می‌شود و این دیدار توطئه دشمنان را خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در نماز جمعه زنجان با بیان اینکه هر کس می‌خواهد ایمانش کامل باشد اخلاقش را نیکو کند، اظهار کرد: قدم اول برای اخلاق نیکو پیدا کردن عیب خود و قدم دوم تصمیم برای رفع این عیب و سوم دانستن محاسن اخلاق خوب و نیکوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه هر کس اخلاقش را خوب کند مسیر زندگی برای او هموار می شود، ابراز کرد: اخلاق نیکو بهترین راه برای پیدا کردن دوست خوب است.
,
 
,
امام جمعه زنجان با بیان اینکه خوش اخلاقی روزی را افزایش می دهد و عمر طولانی می کند، تصریح کرد: حسن خلق موجب آباد شدن شهرها و روستاها و عمر طولانی می شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه خوش اخلاقی موجب ذوب شدن گناهان می‌شود، عنوان کرد: پیامبر اسلام می فرمایند: در قیامت از همه نزدیکتر به من خوش اخلاق ترین افراد هستند.
,
 
,
آیت الله خاتمی با اشاره به ۲۳ اردیبهشت ۱۳۵۸، ادامه داد: بعد از گذشت کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی طرح کاپیتولاسیون در این روز لغو شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه اولین طرحی که بعد از انقلاب اسلامی لغو شد طرح کاپیتولاسیون بود، افزود: در این طرح اگر یک آشپز آمریکایی به شاه ایران آسیبی میزد کسی حق اعتراض نداشت.
,
 
,
امام جمعه زنجان با اشاره به تحریم توتون و تنباکو توسط میرزای شیرازی، خاطر نشان کرد: میرزای شیرازی بعد از این اقدام گفت دشمن به قدرت مرجعیت پی برده است و برای مرجعیت نقشه خواهد کشید.
,
وی با اشاره به سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا، ابراز کرد: حمزه اولین شخصی که در اسلام لقب سیدالشهدا را گرفته است.
,
 
,
آیت الله خاتمی با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران، تصریح کرد: این سفر نشان داد اگر بین تهران و دمشق فاصله بیفتد جبهه مقاومت ضعیف می‌شود و این دیدار توطئه دشمنان را خنثی کرد.
,
وی با اشاره به هدفمند شدن یارانه ها، عنوان کرد: مطرح می شود این طرح چندین سال پیش باید اجرا می‌شد، اما نشده است و اقتصاد نیاز به جراحی دارد باید اجرا شود و مردم بعد از بهبود و التیام این جراحی می فهمند این طرح خوب بوده است.
,
 
,
امام جمعه زنجان با بیان اینکه قدم اول در اجرای این طرح اغنا سازی مردم است، ادامه داد: خوشبختانه از هفته گذشته مسئولان وارد میدان شده و این اغنا سازی انجام می‌شود و به سوالات و ابهامات مردم پاسخگو هستند.
,
وی با بیان اینکه مردم در طول این ۴ دهه در تمامی امتحانات سربلند و پیروز بودند، افزود: اگر نقدی هم به این طرح وارد است رسانه ها آن را به صورت منصفانه مطرح کنند و مسئولان نیز پاسخگو باشند.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه