اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های کرمانشاه مطرح شد؛

یارانه هوشمند مانع رانت خواری و تداوم فساد در کشور می شود / همه ۸۰ میلیون نفر ملت، دولت محسوب می شوند

یارانه هوشمند مانع رانت خواری و تداوم فساد در کشور می شود /  همه ۸۰ میلیون نفر ملت، دولت محسوب می شوند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


همه ۸۰ میلیون نفر ملت، دولت محسوب می شوند/ سیاست استکبار جهانی بر این است که ما رشد نکنیم

,
, همه ۸۰ میلیون نفر ملت، دولت محسوب می شوند/ سیاست استکبار جهانی بر این است که ما رشد نکنیم, همه ۸۰ میلیون نفر ملت، دولت محسوب می شوند/ سیاست استکبار جهانی بر این است که ما رشد نکنیم,

به گزارش مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: یکی از شئون بعثت رسول اکرم(ص) تبیین کتاب خدا است و خداوند به پیامبر اکرم(ص) فرمودند که کتاب را به عنوان یک دستورالعمل تبیین کنند.

, مرصادنیوز,

وی افزود: ما نیز باید کتاب قرآن را یاد بگیریم و یاد بدهیم و در فهم این کتاب به عنوان یک دستورالعمل و برنامه دقت کنیم.

,

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ است که مسلمانان دارای برنامه هستند، گفت: فهم و درک قرآن، تعلیم و تعلم این کتاب آسمانی و تعقل و تدبر در  قرآن حائز اهمیت است.

,

آیت الله علما تصریح کرد: باید مسائل و مشکلات را با راهکارهای قرآنی حل کنیم که لحظه به لحظه حرف برای گفتن دارد.

,

وی افزود: به فرموده امام راحل اگر انسان به وظایفش عمل کند، هیچ گاه شکست نخواهد خورد، همان گونه که بر حسب ظاهر در قیام عاشورا از پس از حضرت سیدالشهدا(ع) تنها حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) باقی ماندند اما ایشان شکست نخوردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: از دیدگاه حضرت علی(ع) زیرک و زرنگ فردی است که تقوا داشته باشد زیرا فردی که تقوا دارد از همه داشته ها برخوردار است.

,

آیت الله علما خاطرنشان کرد: بیست و سوم اردیبهشت سالروز لغو قانون کاپیتولاسیون به فرمان امام راحل بود که بر مبنای این قانون آمریکا همه کاره و ما هیچ کاره بودیم و اگر آمریکایی ها هر خلافی انجام می دادند، آزاد بودند و کسی حق محاکمه آنها را نداشت.

,

 وی با بیان اینکه همچنین روز بیست و سوم اردیبهشت سالروز لغو امتیاز تنباکو است، عنوان کرد:  

,

مرحوم میرزا حسن شیرازی از مراجع عظام تقلید آن زمان به بریتانیای کبیر و انگلیس که انحصار خرید و فروش دخانیات را در اختیار قرار داشت، نامه نوشت استعمال دخانیات محاربه با امام زمان(عج ا...) است

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به روز بیست و سوم اردیبهشت تحت عنوان سالروز اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها اشاره کرد.

,

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بیست و پنجم اردیبهشت نیز روز بزرگداشت زبان فارسی و مقام حکیم ابوالقاسم فردوسی است که شاهنامه وی زبان فارسی را زنده نگه داشته است.

,

آیت الله علما خاطرنشان کرد: پانزدهم شوال نیز سالروز ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری همچنین سالروز رحلت آیت الله بهجت(ره) است که ۹۶ سال به عبادت، تدریس و نوشتن مشغول بودند و همه زندگیشان الهی و خدایی بود.

,

وی افزود: بیست و نهم اردیبهشت هم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای نامگذاری شده است.

,

 خطیب جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امیدواریم که جوانان ازدواج ها را آسان بگیرند که این تاکید قرآن است زیرا از زمان حضرت آدم مشکلات بوده و تا امروز هم مشکلات ادامه دارد.

,

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران گفت: معظم له در این مراسم فرمودند کار و کارگر در اسلام یک ارزش است و برخلاف نگاه غرب و شرق، کار سرمایه انسان است.

,

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: سیاست استکبار جهانی از روز نخست بر این بود که ما رشد نکنیم و مقابل تولید ما را بگیرد و ما به مونتاژ بپردازیم اما اگر بخواهیم کشور را از این سختی ها نجات دهیم باید تولید داشته باشیم.

,

 امروزه دنیا از ما حساب می برد

,  امروزه دنیا از ما حساب می برد,  امروزه دنیا از ما حساب می برد,

آیت الله علما با اشاره به ایستادگی کارگران در عرصه تولید، گفت: همه می دانند که ما روزگاری سیم‌خاردار نداشتیم اما امروزه دنیا از ما حساب می برد، هرچند که با مشکلاتی مواجه هستیم اما اکنون در دنیا و خاورمیانه بدون اجازه سپاه و ارتش، کشتی در تنگه هرمز حق پهلو گرفتن ندارد.

,

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، دولت کارهای اقتصادی مهمی در کشور دارد که همه باید به آن کمک کنیم و البته همه ۸۰ میلیون نفر ملت، دولت محسوب می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه روز گذشته فروشگاه های کشور مملو از کالاهای اساسی نظیر روغن و برنج بود، خاطرنشان کرد: امروز کشور ایران یک قدرت در خاورمیانه است پس باید مسائل مربوطه را مدیریت کنیم.

,

آیت الله علما گفت: همچنین رهبر انقلاب در دیدار با کارگران به موضوع امنیت شغلی کارگران اشاره فرمودند که این راستا کارفرمایان باید تدبر کنند تا این ثروت از بین نرود.

,

 

,

 یارانه هوشمند مانع رانت خواری و تداوم فساد در کشور می شود

,  یارانه هوشمند مانع رانت خواری و تداوم فساد در کشور می شود,  یارانه هوشمند مانع رانت خواری و تداوم فساد در کشور می شود,

به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام فاطمی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با کارگران، اظهار داشت : رهبر انقلاب در دیدار با کارگران به برنامه های مهم اقتصادی دولت اشاره کردند و فرمودند : دولت برنامه های مهمی در پیش دارد که دستگاهها و همه آحاد مردم باید دست به دست هم بدهند تا به نتیجه برسد .

, بازی دراز,

 وی افزود: همه مردم به اشکالات اساسی کشور در حوزه اقتصاد اذعان دارند و بیماری نظام اقتصادی یک میراث بجا مانده از دهه ۵۰ تاکنون است که از دهه آخر عمر رژیم طاغوت شروع شده و پس از انقلاب نیز علی رغم تلاشهای انجام شده به سامان مطلوب نرسیده است .

,

 خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: شرایط منطقه ای و جهانی که آبستن ده ها حادثه در نقاط مختلف جهان است ما را به آینده نگری و حرکت به سمت تحقق سریعتر اقتصاد مقاومتی و مصون سازی عرصه های اقتصاد ملی سوق می دهد.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب بابیان اینکه دولت امروز دو ماموریت اساسی در عرصه اقتصادی دارد، ادامه داد : رفع موانع شکوفایی اقتصاد و حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی دو ماموریت اساسی دولت در عرصه اقتصادی است.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: در مسیر شکوفایی اقتصادی کشور موانع بسیاری وجود دارد و یارانه غیر هوشمند یا ارز ترجیحی یکی از این موانع و معضلات بزرگ است، در واقع یارانه بجای اینکه در انتهای زنجیره مصرف میان سفره های مردم توزیع شود در ابتدای زنجیره مصرف در جیب واردکنندگان قرار می گرفت تاجایی که گاهی یارانه ۱۵ میلیون نفر در جیب یک نفر می رفت .

,

 وی اذعان داشت: آمارهای بانک مرکزی و اقتصاد دانها حاکی از آن است تا ۷۰ درصد ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب یک عده خاص و محدود می رود ولی امروز با توزیع عادلانه و مردمی سازی یارانه ها دولت مانع رانت خواری و ایجاد و تداوم فساد شده است .

,

 امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت : مسئولین باید با قاطعیت تمام با محتکرین و اخلال گران در توزیع کالاهای اساسی و موارد افزایش قیمت های غیرقانونی برخورد کنند.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد : عده ای به دنبال احتکار و برهم زدن نظم بازار هستند که خوشبختانه تیم بازرسی شهرستان سرپل ذهاب میزان قابل توجهی از کالاهای اساسی که در یک انبار احتکار شده بود کشف و ضبط کرد.

,

وی در ادامه با اشاره نقش کارگران زحمتکش در اقتصاد کشور، اظهارداشت: توجه به جامعه کارگری و تکریم آنها باید جزء برنامه های اصلی مسئولین باشد.

,

 حجت الاسلام فاطمی نسب گفت : کارگران زحمتکش شهرداری زحمات بسیاری را متحمل می شوند و در این شرایط سخت معیشتی معوق شدن حقوق و دستمزد آنها شایسته نیست برهمین مبنا از شهردار سرپل‌ذهاب می خواهم نسبت به پرداخت حقوق معوق کارگران اقدام کند.

,


 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه