اخبار داغ

مربیان نفت مسجدسلیمان و نساجی چه گفتند؟

مهاجری: فرصت اشتباه کردن نداریم/ اسماعیلی: بازیکنان نساجی با ۵۰ درصد توان بازی می‌کنند

مهاجری: فرصت اشتباه کردن نداریم/ اسماعیلی: بازیکنان نساجی با ۵۰ درصد توان بازی می‌کنند
مربیان نفت مسجد سلیمان و نساجی پیش از بازی هفته بیست و هفتم در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: جا دارد از تماشاگرانی که رنج سفر را خریدند و به شیراز آمدند و در بازی با فجر تنهای‌مان نگذاشتند، تشکر کنم. شاید تعداد هواداران ما در حجم تماشاگران فجر زیاد نبود، ولی همین که پیراهن زرد و زیبای نفت انرژی مثبت داشت، برای ما کافی بود. فجری‌ها تمام تمهیدات را در نظر گرفته بودند تا از شرایط میزبانی استفاده کنند، ولی انرژی مثبت هواداران و تلاش بازیکنان باعث شد از میدانی سخت بیرون بیاییم و اگر بازیکنان ما دقت می‌کردند پیروز می‌شدیم. فردا بازی سختی با نساجی مازندران داریم که یک تیم ریشه‌دار در کشورمان است و مردم شمال عاشقانه‌ این تیم را دوست دارند. خودم دیدم که با برد نساجی چقدر شور و شعف به مردم داده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خوشحال می‌شوم تیم‌هایی مثل نساجی و ملوان به سطح اول فوتبال ایران بیایند. در بازی فردا نگاه‌مان به بازی خودمان است و امیدوارم شرایط را به سود خودمان رقم بزنیم و در جدول جایگاه بهتری داشته باشیم. علی محسن‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. یکی دو بازیکن هم مصدومیت جزئی دارند و اعضای کادر پزشکی در تلاش هستند آنها را برسانند. فشردگی مسابقات، پروازه‌ها و طی مسافت‌های چند ساعته با اتوبوس به بازیکنان فشار وارد می‌کند، ولی آنها درک خوبی دارند و امیدوارم فردا با حمیت و درکی که از مردم شهر دارند، بازی خوبی انجام دهند.

,

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: به بازیکنانم گفتم آنها ثابت کرده‌اند که توان‌شان بالاست. اگر از این توان به درستی استفاده کنیم روزهای بهتری را رقم می‌زنیم. فرصت اندک است و باید از اعتبارمان دفاع کنیم. ما فرصت اشتباه کردن نداریم. در روزی که به نفت اضافه شده‌ام این موضوع را بارها گفته‌ام. بردن در لیگ برتر سخت است، اما بازیکنان نفت مسجدسلیمان می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند تا ادامه مسابقات را با فراغ بال بهتری پیش ببریم.

,

 

,

*اسماعیلی: بازیکنان نساجی با ۵۰ درصد توان بازی می‌کنند

, *اسماعیلی: بازیکنان نساجی با ۵۰ درصد توان بازی می‌کنند,

اسماعیل اسماعیلی سرمربی نساجی درباره دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که برای ما رخ داد یک بازی سخت مقابل تیمی داریم که طبیعتاً به مانند ما برای برد به زمین می‌آید. معمولاً در سالیان گذشته با توجه به اینکه نفت تیم خوبی است، رقابت خوبی را بین دو تیم شاهد بودیم.

,

وی ادامه داد: جا دارد من حامل پیامی از سمت هواداران‌مان باشم. آنها خواستند تا من از تماشاگران مسجدسلیمان تشکر کنم که در فینال حذفی حامی و مشوق تیم نساجی بودند. جا دارد از زبان مردم مازندران یک تشکر ویژه از مردم مسجدسلیمان داشته باشم. می‌دانم بازی سختی پیش رو داریم، امیدوارم با همدلی و رفاقتی که وجود دارد بازی قابل توجهی باشد تا هواداران لذت ببرند.

,

سرمربی نساجی درباره غایبان تیمش در این مسابقه گفت: با توجه به شرایطی که تیم ما داشت و رفت و آمدهایی که داشتیم، به بازیکنان‌مان فشار آمد و چند بازیکن مشکل دارند. مشکلات خیلی حاد نیست اما فکر می‌کنم بچه‌ها با 50 درصد توان به بازی‌ها می‌آیند. امیدوارم به نحوی شایسته از مهره‌ها استفاده کنیم و یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه