اخبار داغ

ترکیه:

«زلنسکی» آماده دیدار با «پوتین» است

«زلنسکی» آماده دیدار با «پوتین» است
سخنگوی رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که رئیس جمهور اوکراین از آمادگی خود برای دیدار با همتای روس با میانجیگری آنکارا خبر داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ریانووستی، «ابراهیم کالین» سخنگوی رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین آماده دیدار با «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کالین در این باره گفت: طی سفرمان به کی‌یف، دیداری با زلنسکی داشتم. وی از ترکیه به خاطر نگرش سازنده و متعادل و حمایتی که از اوکراین می‌کند، تشکر و تاکید کرد که آنها به ترکیه اعتماد کامل دارند. علاوه بر این، زلنسکی تأیید کرد که آماده است با میانجیگری رئیس جمهور کشورمان با پوتین دیدار کند.
,
 
,
این در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد که مسکو امکان دیدار رؤسای جمهور روسیه و اوکراین را رد نمی‌کند، اما این مسئله نیازمند برخی اقدامات مقدماتی است.
,
 
,
وی در این باره گفت: در قبال این مسوله موضع به هیچ وجه تغییر نکرده است. شما موضع رئیس جمهور روسیه را به خوبی می‌شناسید. هیچکس امکان چنین جلسه‌ای را رد نمی‌کند، اما باید برای آن آماده شد و آمادگی برای این جلسه می‌تواند و باید صرفاً در تدوین یک سند مناسب بیان شود که پس از آن باید در بالاترین سطح نهایی شود.
,
 
,
پسکوف همچنین اضافه کرد که کی‌یف هنوز پاسخی نسبت به پیشنهادات ارائه شده توسط مسکو نداده است.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه