اخبار داغ

استاندار یزد در جمع اصحاب رسانه:

عدم واریز به منظور قطع یارانه نیست/اعتراض به یارانه ها با یک نگاه باز، منعطف و غیرسخت گیرانه بررسی می شود

عدم واریز به منظور قطع یارانه نیست/اعتراض به یارانه ها با یک نگاه باز، منعطف و غیرسخت گیرانه بررسی می شود
فاطمی گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که دولت با یک نگاه باز، منعطف و غیرسخت گیرانه به همه اعتراضات عدم پرداخت یارانه ها رسیدگی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مهران فاطمی استاندار یزد شامگاه گذشته در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و جراید با اشاره به اجرایی شدن طرح مردمی سازی عادلانه یارانه ها اظهار کرد: امروز بسیاری از مردم و هم استانی ها در خصوص اینکه بسته دو ماهه کمک معیشتی به آن ها تعلق نگرفته اعتراض داشته اند که این عدم واریز به منظور عدم پرداخت قطعی یارانه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فاطمی با بیان اینکه فصل مشترک همه رسانه ها، منتقدین و مسئولین بهبود شرایط مردم و حمایت از مردم است افزود: این اطمینان را به مردم می دهیم که دولت با یک نگاه باز، منعطف و غیرسخت گیرانه به همه اعتراضات عدم پرداخت یارانه ها رسیدگی می کند و بسیاری از افرادی که یارانه دریافت نکرده اند به حسابشان واریز می شود.

,

وی ادامه داد: برای مثال بسیاری از روحانیون، ائمه جمعه یا مدیران موسسات خیریه و فرهنگی و بسیاری مردم که گردش مالی آن از دریافت وجوهات بالا بوده باعث شده تا یارانه ها پرداخت نشود و همه این موارد با دقت بررسی و محقق خواهد شد.

,

استاندار یزد ابراز کرد: پایش وضع اقتصادی موجود کشور و منطق حاکم بر آن را نمی توان نادیده گرفت و رسانه ها باید یک سطح بالاتر از سطح عمومی جامعه بیاندیشد و در راستای آرامش مردم جریان سازی کند چراکه این اتفاق رای شخصی و تصمیم یک نفر و دو نفر نیست بلکه قریب به اتفاق کارشناسان و متخصصان اقتصادی این را یک ضرورت می دانند ضمن اینکه این طرح ضمن الزام عقلایی یک الزام قانونی است.

,

وی با بیان اینکه دولت ملزم به اجرای این قانون است ابراز کرد: سران سه قوه، عقلا، اقتصاددانان به اجرای این تصمیم رسیده اند و در قالب قانون بودجه دولت باید این مسئله را دنبال کند و از سویی هیچ دولتی در ابتدای امر که هیچ در انتهای کار خود به گونه ای رفتار نخواهد کرد که سرمایه اجتماعی خود را به مخاطره بیاندازد و لذا دولت سیزدهم با برنامه کامل و شجاعانه کمر زیر بار این سنگین برد تا کمر مردم خم نشود.

,

فاطمی ابراز کرد: اجازه نمی دهیم به نماینده از دولت حق یک نفر ضایع شود و هر انچه اعتراض و حقوق مردم باشد از طرق مختلف دنبال می کنیم و برای گرفتن حقوق هم استانی ها از هر چالش و پیگیری پرهیز نمی کنیم.

,

وی با بیان اینکه تمام اقداماتی به نفع مردم در حال اجراست عنوان کرد: این تناقض است که دولت از یک طرف 57 درصد حقوق کارگر را زیاد کند اما از یک طرف بخواهد یارانه ائ را قطع کند و اگر حقیقتا دولت به دنبال قطع یارانه ها بود جایی برای اعتراض باقی نمی گذاشت و برای رسیدگی به اعتراض مردم دوسامانه را بسیج کرده است.

,

استاندار یزد با بیان اینکه بدون شک اجرای چنین طرح بزرگی پیش لرزه ها و پس لرزه هایی دارد اذعان کرد: تمام دستگاه های مرتبط در اجرای این طرح شبانه روز در حال فعالیت هستند و تعطیلی نداردند اما نمی توان از دریا عبور کرد و انتظار داشت که پا کسی تر نشود اما همه تلاشمان این است که این طرح به کام مردم شیرین شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه