اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

توزیع مرغ گرم با قیمت مصوب در چهارمحال‌وبختیاری/ روغن در فروشگاه‌ها در اختیار مردم است

توزیع مرغ گرم با قیمت مصوب در چهارمحال‌وبختیاری/ روغن در فروشگاه‌ها در اختیار مردم است
عطاءالله ابراهیمی گفت: شب گذشته ۸۲ تن مرغ در سه کشتارگاه در استان کشتار شد که با قیمت مصوب ۵۸ هزار تومان به فروش می‌رسد، همچنین در حال حاضر روغن خوراکی با قیمت مصوب جدید در همه فروشگاه‌های مصرف استان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در حال حاضر همه اقلام مورد نیاز مردم تامین است و وفور کالاهای اساسی در بازار وجود دارد.
وی افزود: شب گذشته 82 تن مرغ در سه کشتارگاه در چهارمحال و بختیاری کشتار شد که با قیمت مصوب 58 هزار تومان به فروش می‌رسد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین روز گذشته نیز 60 تن مرغ منجمد در بازار چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
ابراهیمی عنوان کرد: در حال حاضر روغن خوراکی با قیمت مصوب جدید در همه فروشگاه‌های مصرف در سطح شهرهای چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.
وی با تاکید بر اینکه بازدید از بازار و فروشگاه‌های به صورت مستمر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های 124 و 125 جهت اعلام شکایات مردم در خصوص گرانی، کم فروشی و... در دسترس هستند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: روند منجمدسازی مرغ برای ذخیره‌سازی و تامین کالاهای اساسی از دو شب پیش آغاز شده است.
ابراهیمی اضافه کرد: با دستور ستاد تنظیم بازار و به منظور متعادل ساختن بازار 200 تن برنج توزیع شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه