اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان خبر داد؛

افزایش وزش باد از روز دوشنبه در چهارمحال‌وبختیاری/ تا پایان هفته بارش موثری پیش‌بینی نمی‌شود

افزایش وزش باد از روز دوشنبه در چهارمحال‌وبختیاری/ تا پایان هفته بارش موثری پیش‌بینی نمی‌شود
مهران چراغ‌‍‌پور گفت: طی روزهای آینده وزش نسبتا شدید باد را خصوصا در بعدازظهرها داریم این درحالی است که تا پایان هفته بارش‌های قابل ملاحظه‌ای را نخواهیم داشت و به‌طور کلی طی این هفته بارش موثری پیش‌بینی در استان نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران چراغ‌‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز تا بعدازظهر افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده بهاری به‌ویژه در نیمه شمالی، شهرستان بن، قسمت‌هایی از کوهرنگ، سامان، شهرکرد و در شرق، شهرستان بروجن دور از انتظار نیست.
وی با بیان اینکه این بارش‌ها قابل ملاحظه نخواهند بود اما به‌صورت نقطه‌ای در برخی از مناطق از شدت بیشتری برخوردار خواهند بود، اما به‌طور کلی طی این هفته بارش موثری پیش‌بینی در استان نمی‌شود تصریح کرد: در برخی از مناطق خصوصا در نیمه جنوبی شاهد بروز غبار رقیقی هستیم که از کشور عراق و عربستان وارد کشور و این استان شده است.
چراغ‌پور یادآور شد: از فردا تا اواسط هفته آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و انتظار داریم از دوشنبه به بعد بر سرعت وزش باد افزوده شود.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: طی روزهای آینده وزش نسبتا شدید باد را خصوصا در بعدازظهرها داریم این درحالی است که امروز صبح شاهد افزایش دما بودیم و روند ادامه دارد و در طی این هفته افزایش نسبی و تدریجی دما را خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: بن با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد صبح به‌عنوان امروز خنک‌ترین ایستگاه استان به ثبت رسید و در همان ساعت شهرکرد با دمای هشت درجه سانتی‌گراد بود و در گرم‌ترین ساعت طی 24 ساعت گذشته مالخلیفه با دمای 27 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان بود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه