اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف البرز:

کمبود کالا نداریم؛ مردم البرز از احتکار خانگی خودداری کنند/ دوگانگی قیمت در بازار وجود ندارد

کمبود کالا نداریم؛ مردم البرز از احتکار خانگی خودداری کنند/ دوگانگی قیمت در بازار وجود ندارد
بهروز حصاری گفت: سهمیه‌های کالای اختصاص پیدا کرده به استان البرز بیشتر از تقاضای مصرف شهروندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف استان البرز با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در هیچ کالایی نداریم، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: سهمیه های اختصاص پیدا کرده به استان بیشتر از تقاضای مصرف شهروندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حصاری تنظیم در ادامه بازار را در گرو عرضه و تقاضای مناسب دانست و افزود: عرضه کالاهایی که اخیرا با تغییر قیمت به واسطه ارز ترجیحی مواجه شده اند در حال انجام بوده و در اختیار واحدهای صنفی استان البرز قرار می گیرد.
,
وی با اشاره به اینکه جای هیچگونه دغدغه و نگرانی نیست، اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم به اندازه مصرف اقدام به خرید کرده و از احتکار خانگی خودداری کنند، همچنین مرغ منجمد به وفور در انبارهای جهاد کشاورزی وجود دارد.
,
حصاری تصریح کرد: هر واحد صنفی به هر میزان تقاضای مرغ داشته باشد کالا در اختیار آن قرار می گیرد، علی رغم اینکه در روزهای تعطیل کشتارگاه ها فعالیت ندارند به دستور استانداری البرز برای تامین مرغ گرم روند کاری خود را ادامه دادند.
,
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دوگانگی قیمت نداریم، گفت: قیمت مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان مرغ گرم و مرغ منجمد ۴۸ هزار تومان است، روغن هم به اندازه کافی در بازار موجود بوده و شهروندان دغدغه نباید دغدغه تامین داشته باشند. 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه