اخبار داغ

دغدغه‌ای که تداوم یافت؛

پروژه ۵۰۰ واحدی شهر جدید مهستان در گیر و دار بروکراسی اداری/ انتظار مالکان اهوازی برای خانه‌دار شدن در البرز ۷ ساله شد

پروژه ۵۰۰ واحدی شهر جدید مهستان در گیر و دار بروکراسی اداری/ انتظار مالکان اهوازی برای خانه‌دار شدن در البرز ۷ ساله شد
طرح ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید مهستان به دست تعاونی مسکن امام حسن(ع) از ۳ سال گذشته تا کنون با ابهاماتی برای اجرا همراه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طرح ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید مهستان به دست تعاونی مسکن امام حسن(ع) از ۳ سال گذشته تا کنون با ابهاماتی برای اجرا همراه شده است.
فاصله ۹۰۰ کیلومتری طرح مذکور با صاحبان آن مهم ترین موضوعی است که چالش های فرانی ایجاد کرد، موضوعی که مدیر منابع مالی و اداری تعاونی درباره آن توضیح می دهد.
سعید شیخی با اشاره به اینکه کارکنان تعاونی امام حسن(ع) کارکنان دادگستری استان خوزستان هستند، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ این موضوع هیچ ایراد قانونی ندارد.
به گفته وی حق هر ایرانی است که در هر جای کشور که بخواهد زمین و مسکن داشته باشد، اما موضوع دیگری که درباره پروژه مذکور مطرح شد تجاری شدن آن بود.
شیخی با بیان موارد مذکور ادامه می دهد؛ کاربری واحدها نشان می دهد که صرفا کاربری مسکونی دارند و کار ساخت این واحدها از سال ۹۴ آغاز شده است.
سجاد سلیمانی فر مدیر فنی پروژه به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ پروژه ۵۰۰ واحد مطکونی در ۳ فاز طراحی شده است که فاز اول ۱۱۲ واحد مسکونی بوده و فاز دوم ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به گفته وی فونداسیون فاز سوم در حال انجام است، اگر چه فاز اول تکمیل شده و مشترکان در انتظار وصل آب، برق و گاز آن هستند و صاحبار پروژه از مسئولین انتظار دارند فرایند بروکراسی اداری را به حداقل برسانند.
ساخت فازهای دوم و سوم پروژه مذکور تا ۲ سال آینده با پایان خواهد رسید و مالکان در خانه های خود مستقر خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه