اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

اصلاحات واقعی و جهاد تبیین در جنگ ترکیبی و شناختی رسالت مهم نیروهای انقلاب است

اصلاحات واقعی و جهاد تبیین در جنگ ترکیبی و شناختی رسالت مهم نیروهای انقلاب است
سردار جوانی با بیان اینکه دشمن با تمرکز بر جنگ شناختی و ترکیبی قصد دارد با تصویر سازی مردم را نسبت به اصل انقلاب و نظام بی اعتماد کند، گفت: در این شرایط اصلاحات واقعی ساختارها که آغاز شده و مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی با رویکرد جهاد تبیین دو رسالت مهم نیروهای انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در گردهمایی سیاسی و در جمع کارکنان سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در این مصاف کلان با نظام سلطه از بسیاری از مخاطرات عبور کرده و بخصوص در چهار سال اخیر که مجموعه پیچیده ای از توطئه های جریانهای مختلف که در یک جبهه منسجم شدند و جنگی علیه ایران راه اندازی کردند در بخش هایی مخاطره ها به اتمام رسیده و این بدان خاطر است که آنها به این نتیجه رسیدند که تیغ و شمشیر آنها کارآمد نیست و شکسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: پس از جنگ دریاها و کشتی ها و سایبری امروز وقتی سپاه مقر موصاد را در اربیل موشک باران می کند و نیروی زمینی مقر تروریست ها را بمباران می کند و رسماً رژیم صهیونیستی را تهدید می کند، این همان موقعیت برتر جمهوری اسلامی در سالیان اخیر است.

,

جوانی بیان داشت: جمهوری اسلامی امروز در نقطه ای است که قدرت انباشت شده ای در منطقه غرب آسیا دارد و اتفاقاتی که در حال وقوع است حکایت از آن دارد که ایران قدرت تثبیت شده راهبردی در غرب آسیا است.

,

وی عنوان کرد: آمریکایی ها دیگر به هیچ عنوان قادر نیستند رهبری خود را تثبیت کنند و امروز در حال شکل گیری نظم نوین جدید جهانی هستیم و این در حالی است که در چهل سال قبل ایران در سلطه نظام سلطه شرق بود و امروز جنگ اوکراین معادلات را بر هم زده است.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به آرمان تمدن سازی باید بتوانیم از فرصت بوجود آمده جامعه جهانی بهره لازم را ببریم تا در هندسه جدید و نظم نوین جهانی جایگاه آینده را داشته باشیم، بنابراین با توجه به اینکه نظم جدید چند قطبی خواهد بود باید تلاش شود ایران قطب موثر باشد.

,


جوانی خاطر نشان کرد: در عین حال به دلایلی در داخل مخاطرات و مشکلاتی داریم که نیروهای انقلاب باید با چشمانی باز وضعیت داخل را تحلیل و ارزیابی کنند که چه باید بکنیم که در این نقطه یابستی هوشمندانه و با درایت عمل کنیم.

,
,

وی بیان کرد: البته آنچه که در ۲۲ بهمن و روز قدس گذشت نشان می دهد جمهوری اسلامی از تکیه بر مردم همچنان برخوردار است اما دشمن تلاش می کند با مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به نظام و انقلاب بدبین کند.

,

معاون سیاسی سپاه گفت: امروز عمده نسل جوان در بدنه انقلاب و نظام حضور دارند و دشمن جنگ ترکیبی همه جانبه با تمرکز بر جنگ شناختی را راه اندازی کرده تا با تصویر سازی مردم را نسبت به اصل انقلاب و نظام و رهبری و آرمانها بدبین و بی اعتماد کنند تا انقلاب را عامل اصلی مشکلات معرفی کند.

,

وی بیان کرد: نخستین اقدام اصلاحات واقعی ساختارها است که باید چهل سال یا بیست سال قبل انجام می شد اما متاسفانه دولتها اهتمام، جدیت و شجاعت لازم را نداشتند و این بدان معناست که وقتی بی عدالتی و فاصله طبقاتی و پرونده های اختلاس بوجود می آید و مردم از وضعیت معیشتی ناراضی هستند باید به دنبال تحلیل و برطرف کردن این صحنه ها باشیم.

,

جوانی در پیوند با این موضوع گفت: این یعنی ساختار و مقررات و شیوه های عملی در این کشور وجود داشته که این وضعیت را حفظ کرده و اینجا باید مجلسیان و دولتمردان این قوانین و مقررات را حذف و اصلاح می کردند تا امروز نارضایتی های مردم شکل نگیرد.

,

وی افزود: دومین گام مقابله با جنگ شناختی که راهبرد آن جهاد تبیین است و باید در دو حوزه جهاد جدی انجام شود، یکی جنگ شناختی با محوریت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که راهبرد مقابله آن جهاد تبیین است که رهبری فرمودند این جهاد تبیین فریضه قطعی فوری است و این بدان معناست که وقتی دشمن روی یک موضوعی تمرکز می کند باید با فریضه جهاد همه وارد عمل شوند و کسی که کوتاهی کند باید پاسخ بدهد.

,

معاون سیاسی سپاه گفت: دشمن وارد صحنه مبارزه با انقلاب شده و همه عوامل و تجهیزات را بسیج کرده که با فریب و حیله و برجسته سازی مشکلات و ارایه تحلیل های غلط ذهن جامعه را علیه انقلاب و نظام و ولایت جهت دهی کند.

,

وی بیان داشت: شهادت امام حسین علیه السلام محصول جنگ شناختی و ترکیبی و تحریف است و امروز هم دشمنان انقلاب و نظام با همین روش دستاوردها را تحریف می کنند.

,

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ذهن جوان را منحرف می کند تا انقلاب فاقد ارزش معرفی شود.

,

سردار جوانی اضافه کرد: جهاد تبیین یعنی مقابله با تحریف، حیله و نیرنگ که اقشار مختلف مردم باید در این جهاد تبیین حضور پیدا کنند.

,

وی در تشریح دو رسالت مهم نیروهای انقلاب بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی با ابزار رسانه تمرکز بر تحریف حقایق و واقعیت دارد و آنکه که می خواهد جهاد تبیین کند هرکجا که دشمن می خواهد حقایق و واقعیت را وارونه جلوه دهند باید جهادگونه وارد عمل شود.

,

وی در تشریح اصلاحات ساختارها هم این چنین گفت: در حالی که عده ای به غلط زمانی پرچم اصلاحات را بلند کردند ولی به فساد رفتند و در گذر زمان هم مشخص شد که این افراد دنبال مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی نبودند بلکه بدنبال تغییر نظام دینی بودند تا با آمریکا در قالب گفتگوی تمدن ها سازش کنند، اما امروز حرکت اصلاحات در کشور به معنای واقعی شروع شده و به فرموده رهبری همه قوا و دستگاهها و آحاد مردم باید به دولت کمک کنند که اصلاحات انجام شود.

,

جوانی گفت: فاصله ها و تبعیض ها بخاطر آن بوده که اقدامات در کشور زمینه ساز فساد و تولید رانت می کرده و برهم زدن آن نیازمند شجاعت است که دولتهای قبل آن را نداشتند.

,

معاون سیاسی سپاه گفت: امروز با حذف ارز ترجیحی منافع باندهای مافیایی به خطر افتاده و جریان ضد انقلاب و سلطنت طلبها که می دانند کار اصولی و مبنایی در حال وقوع است همه تلاش می کنند این اتفاق رخ ندهد.

,

جوانی افزود: این در حالی است که با نگاهی به گذشته متوجه این موضوع خواهیم شد زمانی که ما بدنبال موشک و انرژی هسته ای بودیم همین عده منافقین و سلطنت طلبها و عده ای در داخل با دشمن همراهی کردند که موشک و انرژی هسته ای برای چه می خواهیم و امروز متوجه می شویم این دو عامل یکی از شاخصه های بازدارندگی و قدرت بلامنازع کشور است.

,

معاون سیاسی سپاه اظهار کرد: امروز هم دولت جدید از باندهای فساد و و رانت خوارها می خواهد عبپر کند و آن هزینه را بدست مردم بدهد، لذا اصلاحات نیازمند مجموعه ای از اقدامات است و موانعی سخت از سر راه برداشته شود و همه باید کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه