اخبار داغ

طی طرح مطالعاتی؛

فاضلاب بافت تاریخی یزد آسیب شناسی می شود

فاضلاب بافت تاریخی یزد آسیب شناسی می شود
معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت: طرح مطالعاتی آسیب شناسی فاضلاب بافت تاریخی شهر یزد به صورت ویژه ای در دست بررسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی شرافت معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به خسارت سیل اخیر یزد و  با بیان اینکه بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر که چند روز گذشته در یزد رخ داد تجربه بزرگ و سختی بود اظهار کرد: بارندگی اخیر که در چند دهه گذشته سابقه نداشت و موجب آبگرفتگی معابر و بروز خسارات شدید به شهر و منازل مسکونی شد، درسی بزرگ و تلنگری برای یزد بود و باعث شد توجه ویژه ای به ساماندهی سیل بندها و فاضلاب شهری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

شرافت با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی آسیب شناسی فاضلاب بافت تاریخی شهر یزد به صورت ویژه ای در دست بررسی است، اظهار کرد: در بحران اخیر با وجود اینکه خیلی از مناطق شهری درگیر سیل نبودند ولی از طریق سر ریز شدن فاضلاب شهری متحمل خسارت شدند.

وی افزود: با توجه به بررسی های کارشناسان در خصوص مستند سازی مسیر فاضلاب شهری و قنوات شهر یزد به ویژه در بافت تاریخی به نتایج بسیار خوبی رسیدیم که در صورت همکاری کلیه دستگاه های اجرایی می توان در صورت تکرار این بحران از ایجاد  خسارت به منازل مسکونی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه