اخبار داغ

واکنش رئیس اتاق اصناف به کمبود کالای اساسی در ری:

تا دلتان بخواهد کالا داریم

تا دلتان بخواهد کالا داریم
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در واکنش به کمبود کالای اساسی در این شهرستان تأکید کرد که تا دلتان بخواهد کالا و محصول در بازار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لطف‌الله ستاره در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به وضعیت بازار در شهرستان ری اظهار کرد: دولت با تمهیدات اندیشیده شده گرانی‌ها را کنترل کرده و در شهرستان ری نیز بازار کاملاً اشباع شده و هیچ کمبودی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: ابتکار دولت این بود که خواست یارانه آرد صنعتی را که برای تبدیل شدن به ماکارونی چرخه طولانی را طی می‌کرد و در نهایت به دست دلالان و سودجویان رسیده و به کشورهای همسایه می‌رفت از زنجیره نخست (تولیدکننده) به زنجیره چهارم (مردم و مصرف‌کنندگان) برساند.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری درباره اینکه عده‌ای مدعی‌اند که ماکارونی و روغن در سطح شهرستان ری کمیاب شده است، چنین پاسخ داد: تا دلتان بخواهد ماکارونی و روغن در سطح شهرستان ری وجود دارد و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
,
 
,
ستاره در پاسخ به این سوال که آیا ارز ترجیحی بر بازار شهرستان ری تأثیر منفی گذاشته است؟ بیان کرد: ابداً. بازار کاملاً اشباع شده و در نشست با کارشناسان حوزه اقتصادی و مسئولان از جراحی اقتصادی مدنظر دولت استقبال شد.
,
 
,
وی در پاسخ به سوال دیگر که آیا کالاهای اساسی که قوت غالب مردم است، به اندازه کافی در بازار وجود دارد؟ توضیح داد: آرد، روغنی، برنج (وارداتی)، شکر و ... در سطح شهرستان ری وجود دارد و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با بیان اینکه تقریباً همه‌روزه جلساتی را با مسئولان دولتی و کارشناسان برگزار می‌کنیم، متذکر شد: برای نظارت بر بازار مرتباً جلساتی را با مسئولان دولتی و خصوصی در قالب تنظیم بازار برگزار می‌کنیم و بازار در حال رصد اتاق اصناف است.
,
 
,
ستاره یادآور شد: در سطح شهرستان ری و بخش‌های تابعه مسئولان و مدیران حوزره اصناف و متولیانی نظارت بر بازار وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند و بازارهایی که در حوزه استحفاظی ما قرار دارند مشکلی ندارند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه