اخبار داغ

سرهنگ شیرانی خبرداد:

انسداد محور هراز از فردا / وزش گردوخاک در برخی از محورهای کرمان و سیستان و بلوچستان

انسداد محور هراز از فردا / وزش گردوخاک در برخی از محورهای کرمان و سیستان و بلوچستان
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد و گرد وخاک گزارش شده است، از انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت از فردا یکشنبه ۲۵ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره وضعیت ترافیک جاده‌های کشور گفت: از ساعت ۸ صبح امروز در استان کرمان جاده فهرج-شوره گز به علت طوفان شن و کاهش میدان دید رانندگی موقتا مسدود شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس نیمه سنگین است و در سایر محورهای اصلی و مواصلاتی کشور باز و تردد بصورت روان در حال حرکت است.
,
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: وزش بادوگردوخاک در برخی از محورهای استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.
,
 
,
به گفته سرهنگ شیرانی جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت، از فردا یکشنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه لغایت روز چهارشنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل انجام عملیات عمرانی راه و کارگاه جاده ای، مسدود می‌شود و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: ایلنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه