اخبار داغ

کارشناس اقتصادی:

طرح مدیریت ارز، به نفع اقشار ضعیف جامعه است/ فضای ملتهب اقتصادی امروز؛ میراث دولت شوم گذشته

طرح مدیریت ارز، به نفع اقشار ضعیف جامعه است/ فضای ملتهب اقتصادی امروز؛ میراث دولت شوم گذشته
محبوبه منتظری فضای ملتهب اقتصادی امروز را میراث دولت گذشته دانست و گفت: اگر فضای ولنگار مجازی ساماندهی شده بود، دیگر دشمنان نظام از این فضا برای ضربه زدن به نظام و تزریق روحیه ناامیدی به مردم استفاده نمی‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبوبه منتظری کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: خبر گران‌شدن قیمت ماکارونی در هفته گذشته موجی از نگرانی را در بین اقشار کم درآمد جامعه ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: از طرفی جریان معاند نیز این موضوع را دست گرفته و با پخش اخبار کذب در فضای مجازی درصدد تزریق روحیه ناامیدی در کشور بود.
,
منتظری افزود: برخی از نیروهای انقلابی نیز خواسته یا ناخواسته به این شایعات دامن زدند.
,
این کارشناس تصریح کرد: اقدامات ۷ ماهه دولت و مجلس بر هیچ کس پوشیده نیست و دولت فعلی تمام پتانسیل خود را برای حل مشکلات مردم و رفاه ملت گذاشته است.
,
وی گفت: امروز این ولنگاری رسانه و فضای مجازی روی نان، آرد و خودرو تاثیر به سزایی گذاشته است. 
,
منتظری با بیان اینکه فضای ملتهب اقتصادی امروز، میراث دولت شوم گذشته است، افزود: اگر فضای ولنگار مجازی ساماندهی شده بود، دیگر دشمنان نظام از این فضا برای ضربه زدن به نظام و تزریق روحیه ناامیدی به مردم استفاده نمی کردند.
,
این کارشناس با بیان اینکه حق همیشه پیروز است، بیان کرد: رئیس جمهور روز گذشته با حضور در میان مردم، به شایعات دنیای مجازی خاتمه داد.
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم نگران کمبود کالاهای اساسی در بازار نباشند، زیرا این طرح برای رفاه مردم اجرایی شده است و به هیچ عنوان سفره مردم را کوچک نخواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه