اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

هیچ کمبود کالای اساسی در بازار خلیل آباد نداریم/ حمایت از منافع و معیشت مردم، خط قرمز دولت سیزدهم است

هیچ کمبود کالای اساسی در بازار خلیل آباد نداریم/ حمایت از منافع و معیشت مردم، خط قرمز دولت سیزدهم است
قاسم پور با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کمبودی در کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در سطح شهرستان نداریم، گفت: حمایت از منافع و معیشت مردم خط قرمز دولت سیزدهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: در حال حاضر هیچ کمبودی در کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در سطح شهرستان نداریم و در این خصوص باید از مساعدت های بازاریان که همراهی خوبی داشتند تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ضمن تاکید بر شناسایی انبارها و ثبت در سامانه مربوطه، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با اتخاذ تصمیماتی به نفع اقتصاد ملی، دست به جراحی اقتصاد کشور زده و مجلس نیز بودجه لازم را اختصاص داده است که مطمئناً مردم نتایج و ثمرات آن را در آینده نزدیک خواهند دید.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه حمایت از منافع و معیشت مردم خط قرمز دولت سیزدهم است، تصریح کرد: ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی تاثیر لازم را در معیشت مردم نداشت و رانت خواری و پرونده های فساد بسیاری به وجود آمد که دولت خود را موظف به جراحی اقتصادی کرده است.

,

وی با بیان اینکه باید تا اجرای کامل این طرح، بازار را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم چون دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم و سیاه نمایی هستند، اذعان کرد: ارائه خدمات به مراجعان در سطح بازار شهرستان خلیل آباد به صورت آرام در حال انجام است و اقلام مختلف هم به فور در سطح فروشگاه ها وجود دارد.

,

قاسم پور ضمن تاکید بر ارزشمند بودن مشارکت مردم در نظارت بر وجود کالاهای اساسی و رعایت قیمت مصوب، عنوان کرد: نظارت بر فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی و اقلام خوراکی در سطح شهرستان تشدید شده ولی مشارکت مردم در این نظارت ها بسیار مفید است.

,

وی با اشاره به اینکه ارائه اجناس با قیمت غیر مصوب به هیچ عنوان پذیرفته نیست و مطمئناً اگر گرانفروشی یا احتکار صورت گیرد برخورد خواهد شد، تشریح کرد: 5 مورد گرانفروشی و دو احتکار در روزهای گذشته شناسایی و کشف شد که دستگاه مربوطه در این ورود کرد و افراد متخلف را تعزیرات حکومتی معرفی کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه