اخبار داغ

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد؛

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت
مهدوی کیا گفت: برخی از سودجویان و معاندان با تشویش اذهان عمومی به دنبال تحریک مردم و ایجاد آشوب هستند که با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی مهدوی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح اقتصادی، برخی از سودجویان و معاندان با تشویش اذهان عمومی به دنبال تحریک مردم و ایجاد آشوب هستند که با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: سلب آسایش از مردم و ایجاد اختلال در امنیت، خط قرمز ماست و با افرادی که بخواهند از این خط قرمز عبور کنند و کوچکترین اخلالی در امنیت ایجاد نمایند برخوردی قاطعانه می شود.

,

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: با هرگونه تجمع در فضای حقیقی و یا تحریک هایی برای ایجاد آشوب در فضای مجازی برخورد می شود و همه این افراد که بخواهند شایعه سازی، سیاهنمایی و یا فضایی متشنج را ایجاد نمایند بسیار سخت برخورد می شود.

,

مهدوی کیا با اشاره به تشدید نظارتها و تنگ کردن عرصه بر دلالان و محتکران، گفت: طی این روزها نظارتها تشدید شده و چندین انبار احتکار اقلام کالای اساسی کشف و ضبط شده که در یکی از بازرسی ها ۱۱۶ تن کالای اساسی کشف شد و این نظارتها ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه