اخبار داغ

رئیس اتحادیه مرغ فروشان بجنورد:

بازار مرغ و تخم مرغ در بجنورد آرام است/ هیچ کمبودی وجود ندارد

بازار مرغ و تخم مرغ در بجنورد آرام است/ هیچ کمبودی وجود ندارد
حسین قاسم زاده با اشاره به اینکه بعد از اعلام آزادسازی یارانه ها، تقاضا نسبت به تهیه مرغ و تخم مرغ در بازار بالا رفت، گفت: با این وجود هیچ گونه کمبودی در بازار نیست و مرغ و تخم مرغ به میزان نیاز مردم تامین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قاسم زاده، رئیس اتحادیه مرغ فروشان بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: بازار مرغ در اولین روز از هفته در وضعیت آرامی قرار دارد و هیچ گونه کمبودی در زمینه مرغ و تخم مرغ در بازار بجنورد وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه در دو روز گذشته تقاضا مردم نسبت به این محصولات بالا رفت، افزود: براین اساس برای تامین نیاز مردم و تعادل در بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نسبت به توزیع مرغ منجمد در بازار اقدام کرد.

,

قاسم زاده گفت: طی امروز 29 تن مرغ گرم برای توزیع وارد بازار استان شده است و به قیمت کیلویی 55 هزار تومان به فروش می رسد.

,

رئیس اتحادیه مرغ فروشان بجنورد با بیان اینکه امروز مرغ گرم به میزان تقاضا در بازار وجود دارد  و نیازی به واردات مرغ منجمد نبود، گفت:  کمبودی در زمینه مرغ منجمد وجود ندارد و در صورت نیاز با قیمت کیلویی 48 هزار تومان عرضه می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تخم مرغ در بازار بجنورد هیچ کمبودی وجود ندارد و در حال حاضر تخم مرغ به قیمت کیلویی 40 هزار تومان به فروش می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه