اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

واحدهای تولیدی استان‌های کم‌برخوردار از ارز ۴۲۰۰ تومانی بی بهره بودند

واحدهای تولیدی استان‌های کم‌برخوردار از ارز ۴۲۰۰ تومانی بی بهره بودند
رئیس اتاق بازرگانی اردبیل به جراحی اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی استان اردبیل و بسیاری از استان‌های کم‌برخوردار از ارز ۴۲۰۰ تومانی اصلا بهره‌مند نمی‌شدند و شاید فقط یک یا دو واحد می‌توانستند از این ارز استفاده کنند، در نتیجه سود ارز ترجیحی تنها به جیب رانت‌خواران بزرگ وارد می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین پیرموذن رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، به جراحی اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی استان اردبیل و بسیاری از استان‌های کم‌برخوردار از ارز ۴۲۰۰ تومانی اصلا بهره‌مند نمی‌شدند و شاید فقط یک یا دو واحد می‌توانستند از این ارز استفاده کنند، در نتیجه سود ارز ترجیحی تنها به جیب رانت‌خواران بزرگ وارد می‌شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی به تبلیغات منفی رسانه های دشمنان در اینخصوص اشاره کرد و گفت: فرصت طلبی دشمنان  زبانزد است و آنها از هر موقعیتی برای وارونه نشان دادن حقایق و سیاه نمایی ها استفاده می کنند بنابراین امروز ملت ما فریب دشمنان را نمی خورد و به خوبی می داند که دولتمردان به دنبال تامین منافع ملت هستند.

,

پیرموذن به هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: امروز یارانه به صورت هدفمند و مستقیم به جیب مردم می‌رود و رانت‌خواری‌های ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود.

,

وی به بخش خصوصی و ارز ترجیحی نیز اشاره کرد و گفت: تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی درخواست مهم تولید کنندگان بخش خصوصی است تا با تداوم فعالیت در این میدان مهم سرافراز باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه