اخبار داغ

در تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه انجام شد؛

توزیع بالغ بر ۶۹۹ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان/ بسیج سازندگی طلایه‌دار عرصه پیشرفت و محرومیت‌زدایی است

توزیع بالغ بر ۶۹۹ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان/ بسیج سازندگی طلایه‌دار عرصه پیشرفت و محرومیت‌زدایی است
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه بسیج سازندگی طلایه‌دار عرصه پیشرفت و محرومیت‌زدایی محسوب می شود، گفت: این قشر از بسیج عصاره خدمت رسانی و ثمره تفکر ناب امام خمینی(ره) در عرصه محرومیت زدایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا ملایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در راستای تداوم کمک های مومنانه در قالب رزمایش کمک های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۶۹۹ هزار و ۸۲۹ بسته معیشتی بین نیازمندان در اقصی نقاط استان توزیع شده است.

به گفته وی، در راستای کنترل اپیدمی این بیماری، ۷۷ هزار و ۵۸۲ بسته بهداشتی بین افراد نیازمند به حفظ شان و کرامت افراد توزیع شده، همچنین با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی یک میلیون و ۴۸۶ هزار و ۶۵۰ عدد ماسک نیز اهدا شده است.

این مسئول از تداوم رزمایش کمک های مومنانه در عرصه علم و دانش خبر داد و افزود: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و تاکید بر ادامه کمک مومنانه، کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب تهیه و توزیع بسته های نوشت افزار، البسه، کیف و کفش در دستور کار بسیج و سپاه قرار دارد.

وی  با بیان اینکه کمک به دانش‌آموزان کم بضاعت علاوه بر پاداش دنیوی موجب پاداش در قیامت نیز خواهد شد، اضافه کرد: ۳۲ هزار و ۶۷۵ بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی، هفت هزار و ۲۲۰ سری پوشاک و کفش توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان با اشاره به ویزیت رایگان بیماران در روستاهای محروم، گفت: هزار و پنج نفر از بیماران در اقصی نقاط مختلف که از خدمات درمانی فاصله داشته و دور از دسترس شبکه بهداشت هستند، با ‏هدف ارائه خدمات رایگان از سوی بسیج خدمات بهداشتی و درمانی رایگان دریافت کردند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به آزادسازی زندانیان از بند اسارت اشاره کرد و ادامه داد: در انجام رزمایش کمک های مومنانه این قشر از بسیج، علاوه بر توزیع بسته معیشتی بین خانواده‌های معسر، اقدام به رهایی ۱۷۱ نفر از بند اسارت کرد.

ملایی  از توزیع ۷۵۸ سری جهیزیه بین نوعروسان در استان اشاره و اظهار کرد: هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقای فرهنگ خانواده و حمایت از کالای داخلی می باشد، همچنین تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه