اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌ جنوبی:

جریمه‌های تعزیرات تا پنج برابر افزایش می‌یابد/ برخورد جدی با متخلفان طرح اصلاح یارانه‌ها در خراسان جنوبی

جریمه‌های تعزیرات تا پنج برابر افزایش می‌یابد/ برخورد جدی با متخلفان طرح اصلاح یارانه‌ها در خراسان جنوبی
حسن پور با بیان اینکه تمام جریمه های مندرج در قوانین نظام صنفی و تعزیرات حکومتی تا پنج برابر افزایش پیدا کرده است، گفت: همکاران ما می‌توانند تابلوی تخلف را در واحد صنفی نصب کند و آن واحدها متخلف را قبل از صدور رأی پلمب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌ جنوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خاورستان با به تدابیر اتخاد شده پیرامون نظارت بر اجرای طرح اصلاح یارانه ها، اظهار کرد: اداره‌کل تعزیرات استان در راستای اجرای صحیح طرح مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها همگام و هم‌سو با سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در جهت تثبیت و تعادل بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی تلاش می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار خاورستان, ب,

وی با اشاره فعال بودن شعب تعزیرات حکومتی در مرکز استان و شهرستان ها، گفت: همکاران ما پرونده‌های تخلفی که از ناحیه ضابطین، سازمان صمت، جهاد کشاورزی و اصناف تشکیل می‌شود را خارج از نوبت و به صورت ویژه رسیدگی خواهند کرد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه امروز متن پیش نویس اصلاح برخی از احکام مرتبط با تعزیرات حکوکتی با هدف تنظیم بازار به استان ابلاغ شد، تصریح کرد: در این ابلاغیه اختیارات شعب تعزیرات در طول اجرای طرح افزایش یافته است.

,

حسن پور  ادامه داد:  در همین راستا تمام جریمه های مندرج در قوانین نظام صنفی و تعزیرات حکومتی تا پنج برابر افزایش پیدا کرده است و همچنین همکاران ما می‌توانند تابلوی تخلف را در واحد صنفی نصب کند  و آن واحدها متخلف را قبل از صدور رأی پلمب کنند.

,

وی عنوان کرد: گران فروشی، کم فروشی، عدم تدرج قیمت، عدم موجودی کالا، تقلب در کسب، احتکار و اختفای و امتناع از عرضه کالا و … مشمول تخلفات این حکم می شوند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌ جنوبی در ادامه واحدهای صنفی استان را منصف و متدین و متعهدی توصیف کرد و افزود: اما اگر افراید بخواهد از این موقعیت سوء استفاده و فرصت طلبی داشته باشند تعزیرات حکومتی با آنان برخورد جدی خواهد کرد.

,

حسن پور  با اشاره به اینکه جریمه عدم درج قیمت کالا تا سقف ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است، درخواست کرد: مردم استان می توانند برای همراهی این طرح اگر تخلفی مشاهده کردند از طریق تلفن گویای ۱۳۵ گزارش شکایت خود را به ما اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه