اخبار داغ

سخنگوی طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در استان یزد:

توزیع کالاهای اساسی فراتر از نیاز استان یزد در حال انجام است/ در زمینه مرغ در سطح استان با مازاد تولید روبه رو هستیم

توزیع کالاهای اساسی فراتر از نیاز استان یزد در حال انجام است/ در زمینه مرغ در سطح استان با مازاد تولید روبه رو هستیم
عظیمی سخنگوی طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در استان یزد گفت: مصرف روزانه مرغ استان بین۵۰تا۷۰تن می باشد اما تولید مرغ استان به صورت متوسط روزانه ۹۰تن می باشد و هیچ کمبودی در زمینه مرغ در حال حاضر در سطح بازار یزد وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ،با بیان اینکه از روز گذشته توزیع کالاهای اساسی در سطح فروشگاه های استان یزد سرعت گرفته است اظهار داشت: استان یزد یکی از قطب های تولید مرغ در سطح کشور می باشد به نحوی که نیاز روزانه استان به مرغ بین ۵۰تا۷۰تن می باشد اما متوسط روزانه تولید استان حدود۹۰تن می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

وی ادامه داد:از صبح امروز مرغ گرم به میزان کافی و فراتر از نیاز روزانه استان در سطح فروشگاه های استان توزیع که قیمت برای مصرف کننده ۵۹هزارو۸۰۰تومان می باشد و در کنار آن توزیع مرغ منجمد نیز از روز گذشته با قیمت هر کیلو۴۰هزارتومان شروع شده است.

,

عظیمی نیاز روزانه استان به روغن را ۳۰تن عنوان و ابراز داشت: روز گذشته حدود ۴۵تن روغن در سطح فروشگاه های استان توزیع و قیمت مصرف کننده برای روغن سرخ کردنی به وزن ۸۱۰گرم ۶۲هزارتومان و روغن پخت وپزبا وزن۸۱۰گرم ۶۳هزارتومان می باشد.

,

وی با اشاره به اینکه در دو هفته اخیر حدود۱۵۰تن روغن در سطح فروشگاه های استان توزیع شده تصریح کرد: به علت کمبود روغن در هفته های قبل، همزمان با توزیع روغن مردم نیازهای خود در این کالا تقریبا خریداری کرده اند و طبق هماهنگی های انجام شده ظرف یک الی دو روز آینده حجم قابل توجهی روغن وارد استان می شود.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداریزد در مورد قیمت تخم مرغ برای مصرف کننده نیز ابراز داشت:قیمت تخم مرغ برای مصرف ۳۹۸۰۰تومان می باشد که به میزان کافی توزیع صورت گرفته است و در این زمینه نیز کمبودی وجود ندارد.

,

عظیمی نیا در مورد قیمت شیر و پنیر نیز گفت: قیمت شیر برای خرید درب دامداری ۱۲هزارتومان می باشد ولی برای مصرف کننده تا امشب مشخص و اعلام خواهد شد  ولی در زمینه شیرهای پرچرب و کم چرب و بسته بندی کاملا قیمت ها مشخص می باشد که رسما اعلام شده است و قیمت پنیر ufبا وزن ۸۰۰گرم برای مصرف کننده۳۷هزارتومان می باشد.

,

عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان تصریح کرد: مردم هیچ نگرانی بابت کمبود در سطح بازار نداشته باشند زیرا خوشبختانه کالاهای مورد نیاز به اندازه کافی موجود بوده و در حال توزیع بین فروشگاه ها می باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه