اخبار داغ

آغاز فرایند تدوین برنامه پنج ساله چهارم توسعه شهرداری تهران

آغاز فرایند تدوین برنامه پنج ساله چهارم توسعه شهرداری تهران
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از آغاز فرایند تهیه و تدوین برنامه پنج ساله چهارم توسعه شهرداری تهران در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرابی در نخستین نشست هم اندیشی تدوین برنامه پنج ساله چهارم توسعه شهرداری تهران گفت: برنامه پنج ساله چهارم توسعه بر اساس ماموریت های شش گانه شهرداری تهران شامل حمل و نقل و ترافیک، توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، ایمنی و مدیریت بحران و شهرسازی و معماری تدوین خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تاکید بر لزوم توجه به سیاست های شورای شهر و شهرداری در تدوین برنامه چهارم توسعه گفت: در این راستا باید ضمن توجه به اسناد بالادست همچون بیانیه گام دوم انقلاب، چشم انداز ۱۴۰۴ کشور، طرح جامع شهر تهران، دستورالعمل تدوین، تصویب، اجرا و پایش برنامه عملیاتی شهر و شهرداری، ارتباط برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران با برنامه ۲۰ ساله کشور و برنامه هفتم توسعه کشور، برقراری ارتباط با سازمان برنامه و بودجه و تصویب چشم اندازهای شهر در شورای اسلامی شهر نیز مدنظر قرار گیرد.
,
 
,
شهرابی خاطرنشان کرد: بناداریم در راستای افزایش قابلیت اجرایی برنامه توسعه چهارم از توان و تجربه درون سازمانی شهرداری تهران از جمله نمایندگان مناطق ۲۲گانه و نواحی در کمیته های تخصصی تدوین برنامه بهره ببریم.
,
 
,
بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، در این نشست بر لزوم تهیه نظام نامه، مشخص شدن مدل برنامه، تعیین رویکرد تدوین برنامه، توجه به شاخص های قابل سنجش و قیاس، آسیب شناسی برنامه های توسعه گذشته برای بهره گیری از موارد قابل توجه، برقراری پیوند و تعامل کمیته های علمی مرکز مطالعات و اداره کل برنامه و بودجه برای هم افزایی بیشتر در پیشبرد برنامه، تاکید شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه