اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبرداد؛

کاهش سهمیه آرد در کرمانشاه وجود ندارد / کم کردن ساعت کاری خبازی ها تخلف است

کاهش سهمیه آرد در کرمانشاه وجود ندارد / کم کردن ساعت کاری خبازی ها تخلف است
شهریار قاسمی گفت: کاهش سهمیه آرد در کرمانشاه وجود ندارد لذا کاهش ساعت کاری نانوایی ها تخلف محسوب می‌شود و با آن ها برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از هفته گذشته شاهد اجرای طرح اقتصادی بزرگی به نام طرح مردمی سازی یارانه ها در سراسر کشور بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در ساعات اولیه اجرای طرح با توجه به اعلام قیمت جدید کالاهایی که دولت مدنظر داشت یارانه آنها را مستقیما به مردم پرداخت کند، یکسری اختلال در بازار در خصوص کمبود برخی کالاها به وجود آمد که به حمدالله خیلی زود جبران شد.

وی خاطر نشان کرد: در استان کرمانشاه از روز گذشته کلیه کالاها در سطح فروشگاه ها شارژ شده و کالاها به وفور در فروشگاه‌ها وجود دارد.

قاسمی در خصوص افزایش ظرفیت تولید روغن و تامین نیاز بازار، بیان داشت: خوشبختانه در بحث روغن هیچگونه کمبودی نداریم به گونه ای که روزانه ۱۲۰ تن سهمیه روغن استان از طریق کارخانجات به بازار تزریق می شود.

به گفته این مسئول به منظور تأمین نظارت بر بازار ۲۰ تیم بازرسی به همراه بسیج اصناف کار بازرسی و نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در خصوص کالاهای اساسی از جمله روغن، مرغ، قند، شکر و برنج هیچگونه کمبودی نداریم، گفت: خوشبختانه انبارها و سردخانه های ما مملو از کالاهای اساسی هستند که به تدریج به بازار تزریق می شود مردم هیچ گونه نگرانی به این لحاظ نداشته باشند.

قاسمی در بخش دیگری از سخنانش به گلایه مردم در خصوص ساعت کار خبازی ها و شلوغی نانوایی ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه قیمت نان افزایش نداشته خواهشمندیم مردم نانوایی هایی که تخلف می کنند و قیمت یا ساعت کاری را رعایت نمی کنند و همین امر باعث شلوغی نانوایی ها شده حتماً مباحث را با کارشناسان در میان بگذارند.

وی گفت: هیچ سهمیه آردی در نانوایی‌ها کاهش نداشته لذا کاهش ساعت کاری نانوایی ها تخلف محسوب می‌شود و با آن ها برخورد خواهد شد و همچنین مشمول جریمه‌های سنگین می شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان داشت: شهروندان می توانند هر گونه تخلف را با شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند و یا مستندات تصویری از تخلفات تهیه کرده و به سامانه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ارسال کنند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه